Beef en Steak

De BBQ Genootschap MEAT & GREET - zondag 4 november 2012

Big-T, het is juist zeker en vast de bedoeling dat iedereen, dus OOK de newbie's komen. Superleuk om elkaar allemaal te gaan ontmoeten, dus kom vooral! Ik rij in een Fiat seicento, dus kom ook met mijn WGA, alhoewel er ook een WSM inpast hoor;).
Hopelijk tot ziens daar!

Alle leden zijn van harte welkom. Het is niet iets voor een vaste kliek of zo, maar gewoon een dagje gezellig met gelijkgestemden over BBQ bomen en van elkaars kunsten proeven. En ook als je niet komt barbecue?n mag je vast wel proeven ;)

En ik krijg ook een WSM met zooi in mijn ford ka, dus in die polo kun je ook heel wat verschepen ;)

noskos zei:
Alle leden zijn van harte welkom. Het is niet iets voor een vaste kliek of zo, maar gewoon een dagje gezellig met gelijkgestemden over BBQ bomen en van elkaars kunsten proeven. En ook als je niet komt barbecue?n mag je vast wel proeven ;)

En ik krijg ook een WSM met zooi in mijn ford ka, dus in die polo kun je ook heel wat verschepen ;)

moet je wel een WSM hebben ;)

Er kan een hoop gebeuren in twee maanden ;)

Ik spaar liever door voor primo oval xl. Die gaat helaas niet in de Polo :(

hoe meer zielen, hoe meer er gebbqed gaat worden

Big-T zei:
Ik spaar liever door voor primo oval xl. Die gaat helaas niet in de Polo :(

zal ik eens kijken of ik een primo oval XL kan regelen? Een demomodel dan he ;) dan kan iedereen die wil er gebruik van maken.

Even om een idee te krijgen; wat nemen jullie (ervaren BBQ bijeenkomers) allemaal mee op zo'n dag?

Wel iets meer dan een WGA en een bierkratje om op te zitten denk ik.

Klapstoeltjes, barbecue, eten, drinken. En even kijken wat het weer doet, er is een grote overkapping, dus we hoeven niet nat te regenen.

Koelbox, wc papier, keukenrollen, messen, aanmaakblokjes, lucifers. Stoel/tafel. En mijn stembanden, om hardop te klagen als het koud/nat is.... En dus oordoppen voor jullie;)

Big-T zei:
noskos zei:

moet je wel een WSM hebben ;)

Ja mag de mijne (Pro Q  Excel) wel lenen.

Ik zou ook wel het een en ander mee kunnen nemen voor de mensen waarvoor dat niet mogelijk is! Is een goede had ik nog niet aan gedacht!

Ik zou ook met een aanhang wagen kunnen komen om onderweg wat op te halen, als er logistieke problemen zijn.
Ik kom uit numansdorp dus kijk maar of het op de route ligt

Dus 3 personen opschrijven Ron?

mag ik het laten afhangen van het weer? er is extra houtskool onderweg vanuit frankrijk. ik zou jullie graag hier wat van willen laten testen dan!

Big-T zei:
mag ik het laten afhangen van het weer? er is extra houtskool onderweg vanuit frankrijk. ik zou jullie graag hier wat van willen laten testen dan!

Nee dat mag niet >:( Het is Altijd weer om te barbecue?n. En we hebben een overdekt gedeelte.

Zal op het werk eens (met de pet in de hand) gaan vragen of ik dat weekend ook eens vrij mag hebben, wordt vervolgd....

noskos zei:
Klapstoeltjes, barbecue, eten, drinken. En even kijken wat het weer doet, er is een grote overkapping, dus we hoeven niet nat te regenen.
wij nemen in ieder geval mee....

kist1-1.jpg

kist2-1.jpg

en natuurlijk

P6090595a.jpg

Terug
Bovenaan Onderaan