BasBQ
Beef en Steak

De BBQ Genootschap MEAT & GREET - zondag 4 november 2012

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
Uit de poll is wel gebleken dat bij de meeste van jullie de voorkeur uit gaat naar een eendaagse bijeenkomst voor de eerste keer. En zo wordt het dus, op zondag 4 november zal het BBQ Genootschap zijn eerste echte BBQ bijeenkomst houden! De naam voor dit evenement, MEAT & GREET. En die naam dekt ook meteen de lading, we barbecue?n wat en we begroeten de mensen die we van het forum kennen nu in het echt.

De Meat & Greet zal worden gehouden in, hoe kan het bijna anders, het BBQ centrum van Nederland, Zeewolde. En wel bij de lokale scouting vereniging daar:

Scouting Jan Wandelaar Zeewolde
Dasselaarweg 49
3896 LT Zeewolde

Locatie

Wat de kosten betreft zijn we er nog niet helemaal uit, maar dat zal minimaal zijn. Daar tegenover staat dat wij verder niets regelen wat eten, drinken, brandstof etc. betreft. Daar mogen jullie zelf voor zorgen en je kunt het dus zo gek maken als je zelf wilt.

Het evenement zelf is gratis!

Gerard777 is zo vriendelijk om namens de ProBBQshop de kosten van het terrein voor zijn rekening te nemen en Harry van BBQ Guru sponsort de verzekering, zodat we ook bij een ongelukje ons geen zorgen hoeven te maken!

Voor eten, drinken, barbecues en brandstof mogen jullie zelf zorgen. Maar maak het qua vlees dat je mee neemt niet al te gek, als iedereen voor 10 personen mee neemt en er komt 20 nam dan is er voor 200 man te eten ;)

Heb je zin om te komen geef je dan in dit draadje op en laat even weten met hoeveel personen, dan weten waar we ongeveer op kunnen rekenen!
 
Ik heb even de lijst doorgespit, en kom tot de volgende mensen, dit om iedereen een idee te geven met hoeveel we ongeveer zijn. " O dank je wel, Dominique" ;)

Dennis & Hetty
Leo & Desiree
Dominique
Nosmo, Mevr. Nosmo & 2
IBobnl
Willyowonky
Mr.Nas & Mrs.Nas
Tymnan
Bert + 2
Jeroen78
Big-T + 1
(Poetsertje)
Gerard777
Hubrecht
Martijn (Vuur en Rook)
MikevR
Abraham & Theo
Brownier & 1
Kees Duym & Astrid
David
Mr.Mannetje & 2
Robbq
Riona & 1
Jord.

Aanvullingen? Gewoon doen!

 
Ik ben van de partij.
 
Gezellig! Weet je trouwens wel zeker dat het een scouting is Bert, als ik de naam in het Engels vertaal doet het hele andere dingen vermoeden ;)
 
Desiree en ik komen ook, nemen misschien nog de 2 meiden mee
 
noskos zei:
Gezellig! Weet je trouwens wel zeker dat het een scouting is Bert, als ik de naam in het Engels vertaal doet het hele andere dingen vermoeden ;)
Heeft ook alles te maken met gezellig bijeenkomen :D
 
Ik ben gek op bijeenkomsten.ik ga er alles aan doen om erbij te zijn.
 
Fijne locatie lekker centraal ;) Het is maar ander half uur rijden, had eerst verwacht dat ie wel ergens in het noorden zou zijn.
Graag wil ik dit mee maken dus zet mij maar op de lijst.
Ik weet dat het allemaal nog een beetje vaag is, maar kan je daar in de kantine van de scouting (als ze die hebben) wel wat te drinken kopen of niet.
 
jeroen78 zei:
Fijne locatie lekker centraal ;) Het is maar ander half uur rijden, had eerst verwacht dat ie wel ergens in het noorden zou zijn.
Graag wil ik dit mee maken dus zet mij maar op de lijst.
Ik weet dat het allemaal nog een beetje vaag is, maar kan je daar in de kantine van de scouting (als ze die hebben) wel wat te drinken kopen of niet.
Er is geen kantine. En er is niemand van de scouting aanwezig. Iedereen moet zijn natje en droogje zelf meenemen.
Er staat een klein barretje met een koffiezetapparaat.
In het gebouw kunnen we wel zitten en gebruik van het toilet maken.
Er is ook een spoelkeuken met warm water.
 
jeroen78 zei:
@Bert  vriendelijk bedankt... Dus eigenlijk word het een grote picknick :)
Dat is het eigenlijk altijd. We zijn tenslotte ook een beetje "outdoor" mensen ;)
 
Ik vind het wel moeilijk om wat te kiezen om die dag te maken! Ik zou ook graag bij de meer ervaren mensen op zo'n dag over hun schouder meekijken, maar aan de andere kant als ik iets sta klaar te maken kan ik ook weer tips krijgen.
 
Jeroen, op zo'n dag doen hamburgers en bierworsten al wonderen!
 
Er zijn altijd te veel mensen die iets meenemen met een lange bereidingstijd.
Dan heb je 's morgens niets te bikken.
Dus b.v. broodje hotdog, hamburger o.i.d. scoort altijd heel goed.
Maak het je niet te moeilijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan