Beef en Steak

De BBQ Genootschap MEAT & GREET - zondag 4 november 2012

gaaf en gezellig kees
 
wat een geweldig ding zeg! ode!
 
Fuuuuuuuccccccckkkkkkkkk! Excuses voor mn taalgebruik, maar dat is precies op mn verjaardag....
helaas kan ik dus niet...  :'(

Wel super geregeld mannen, gelukkig komen de fotos nog.
 
Rens zei:
Fuuuuuuuccccccckkkkkkkkk! Excuses voor mn taalgebruik, maar dat is precies op mn verjaardag....
helaas kan ik dus niet...  :'(

Wel super geregeld mannen, gelukkig komen de fotos nog.

dat wordt dan dubbel feest ;)
 
Ik zou zeggen, kom het gewoon lekker daar vieren Rens :D
 
ik hoor best wel wat mensen die willen komen, maar verhinderd zijn. ikzelf helaas ook. kunnen we het niet verzetten naar 3 november? 4 november moet me cluppie voetballe!

 
Big-T

Het maakt niet uit wanneer de bijeenkomst wordt gehouden hoor, er zijn altijd mensen die niet kunnen (dan kan je wel bezig blijven)
Uiteindelijk moet er een datum worden gezet, en dat is in dit geval 4 november.

By de way (als voorbeeld, de 3e had ik ook niet kunen komen, zoals met de meeste weekenden voor mij)  :(
Ach misschien zijn we er de volgende x wel bij  :D

Mac
 
Mac zei:
Big-T

Het maakt niet uit wanneer de bijeenkomst wordt gehouden hoor, er zijn altijd mensen die niet kunnen (dan kan je wel bezig blijven)
Uiteindelijk moet er een datum worden gezet, en dat is in dit geval 4 november.

By de way (als voorbeeld, de 3e had ik ook niet kunen komen, zoals met de meeste weekenden voor mij)  :(
Ach misschien zijn we er de volgende x wel bij  :D

Mac

klopt, maar enig eigen belang zit ook wel bij dit verzoek ;)  :P
 
Er is altijd wel iemand die op een bepaalde dag niet kan. Zo gaat dat nou eenmaal, Frits kan er waarschijnlijk ook niet bij zijn. Maar er komt vast een andere meeting waar jullie weer kunnen en andere weer niet.
 
Het hele leven is een aaneenschakeling van keuzes maken en prioriteiten stellen.
Kies met wijsheid ;D
 
Leuk Leuk Leuk!!

Ik ben er zeker bij en kom sowieso +1 maar als het mee zit met +3 (ons BBQ team in wording ;)).

Misschien ook wel een goede reden om een WGA aan te schaffen,
heb ik eindelijk een excuus voor een 4de BBQ(tje) thuis  :P
 
Leuk MrMannetje! En zou je in een ander draadje wat meer willen vertellen over jullie barbecueteam in wording? Ah joh, ah joh ;)
 
MrMannetje zei:
Leuk Leuk Leuk!!

Ik ben er zeker bij en kom sowieso +1 maar als het mee zit met +3 (ons BBQ team in wording ;)).

Misschien ook wel een goede reden om een WGA aan te schaffen,
heb ik eindelijk een excuus voor een 4de BBQ(tje) thuis  :P

daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar  :)
 
Gisteren in ieder geval geregeld op me werk dat ik dat weekend vrij ben, nu nog even met de "echte" baas in overleg 8)
 
RoBBQ zei:
Gisteren in ieder geval geregeld op me werk dat ik dat weekend vrij ben, nu nog even met de "echte" baas in overleg 8)

Eerst een bosje bloemen en niet vergeten chocolade ;)
 
Ah, gezellig!
 
Zal er aan denken als ik volgende week richting huis ga (zit nu in moscow) flesje vodka en chocolade meenemen.
Zou toch moeten werken 8)
 
moet lukken lijkt me
 
Terug
Bovenaan Onderaan