Beef en Steak

De BBQ Genootschap MEAT & GREET - zondag 4 november 2012

noskos zei:
Martijn van Vuur en Rook komt ook langs. Dus mocht je nog sauzen, rubs of andere dingen nodig hebben laat het dan even weten dan kan hij dat voor je meenemen. Scheelt weer verzendkosten!

Dat is mooi,gaat ie ook nog wat leuks laten zien.(demo)

Denk het niet, komt even kijken en met een deel van zijn doelgroep kennis maken.

noskos zei:
Denk het niet, komt even kijken en met een deel van zijn doelgroep kennis maken.

Koffertje kruidenmonsters is wel makkelijk meenemen ;)

misschien eens met zijn allen daar cursus worst draaien?

Staat nog steeds in de planning. Kunnen we dan misschien bespreken.

Weet nog niet of ik kan. Moet vrouwlief overtuigen om biet naar de voetbal te gaan. Mocht het besproken worden dan doe ik mee ;)

brownier zei:
Zet mij maar op de lijst!

Ik kom 4-11, oma viert haar verjaardag de week ervoor!
Kom met vrouw en misschien dochter.
BBQ meenemen niet echt een optie. Heb geen WGA of Smokey Joe
Nog even kijken wat ik meeneem.
Vrouw in ieder geval vragen om haar top tzatziki te maken. Neem aan dat daar liefhebbers voor zijn.
Wat vlees bij Beef en Steak bestellen (is vast wel ergens een plaatsje op een Q)
Hoop het een en ander op te steken die dag en in ieder geval wat mensen leren kennen van het forum.
Geweldig initiatief!

wij hebben vast nog wel wat ruimte over op onze Q :)
P6090590a.jpg

hij en jullie zijn geweldig Kees  ;)

Wat een geweldig ding, alleen om dat te zien kom ik al naar Zeewolde!
De lijst van de aanwezigen op de eerste pagina is volgens mij overigens verre van volledig.
Ik zie op de overige pagina's diverse namen voorbij komen die nog niet op die lijst staan.

brownier zei:
Wat een geweldig ding, alleen om dat te zien kom ik al naar Zeewolde!
De lijst van de aanwezigen op de eerste pagina is volgens mij overigens verre van volledig.
Ik zie op de overige pagina's diverse namen voorbij komen die nog niet op die lijst staan.

Het unieke aan deze bijeenkomst is dat onze sponsors BBQ Guru en ProBBQshop er voor gezorgd hebben dat er voor de deelnemers geen kosten meer zijn.
De lijst is dus ook niet meer zo belangrijk.
Alleen voor het inschatten hoeveel koffie ik moet inkopen :D

genoeg bert

Cappuccino, latte machiato, espresso, ristretto, noem het maar op; Bert die maakt het voor je :)

thee? ;)

Gerard! Als jij komt, heb jij dan je Ei bij je, en zo ja, zit daar dan de nest-handler aan?

Ik denk wel dat ik een ei met nest handler meeneem Ja :)

Mag ik daar dan even mee spelen? Please?

Met de nest handler of het ei? ;)

Terug
Bovenaan Onderaan