Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je komt in ieder geval altijd met iets leuks op de proppen Bert. Dat runderhart vond ik echt gaaf!Bert zei:Altijd leuk en gezellig zo'n meeting. Loop nu al weer te bedenken wat ik de volgende keer wil maken.
Wordt steeds lastiger
Afstand is maar relatief Linda. Ik was niet de enige vandaag die 1,5 uur in de auto gezeten heeft om in the middle of nowhere een dag lang met BBQ bezig te zijn....Lin zei:Ziet er echt top uit hoor! Lijkt mij ook erg leuk om eens "live" kennis te maken maar helaas is het voor mij meestal ver weg...
Ik zeg: prioriteiten!Lin zei:Wie weet Ceriel! Lijkt me wel gezellig!! Vandaag kon ik trouwens ook niet want ik heb de hele dag gezongen op een korenfestival.
=))El Fumarole zei:Ik zeg: prioriteiten!Lin zei:Wie weet Ceriel! Lijkt me wel gezellig!! Vandaag kon ik trouwens ook niet want ik heb de hele dag gezongen op een korenfestival.
Ceriel zei:Afstand is maar relatief Linda. Ik was niet de enige vandaag die 1,5 uur in de auto gezeten heeft om in the middle of nowhere een dag lang met BBQ bezig te zijn....Lin zei:Ziet er echt top uit hoor! Lijkt mij ook erg leuk om eens "live" kennis te maken maar helaas is het voor mij meestal ver weg...
Dus de volgende meating ben je erbij?