BasBQ
Beef en Steak

BBQgenootschap zomer meeting

 
 
 

Gerard777

Gemarineerd
Berichten
2.031
BBQ vrienden,

op zaterdag 14 juni 2014 vindt de BBQgenootschap zomer meeting plaats!!!

Wat gaan we doen?
Om 04.00 gaat het ProBBQshop BBQ team samen met BBQ team de Rokende Regahs naar de 3FM Freaknacht in Hilversum. We trappen daar de meeting af en zijn van 04.00 tot 07.00 live op TV en radio. Vanuit Hilversum brengen we het vuur naar Zeewolde om daar vanaf 09.30 een geweldige BBQ meeting met elkaar te hebben.

De meeting zal globaal verlopen zoals alle meetings verlopen: vrijheid blijheid. Je hoeft je niet aan te melden. Neem vooral je barbecues mee en ga lekker aan de gang, maak het gezellig en maak het BBQ :)

Als toevoeging organiseren we in samenwerking met de Rokende Regahs een aantal "klassen". Dus voor de leden van dit genootschap die PulledPork, Brisket of perfecte ribs willen maken, maar hier nog tegen op zien: dit is je kans om onder begeleiding deze gerechten te maken. Het is de bedoeling dat je het vlees zelf meeneemt en bij voorkeur je eigen barbecue. Mocht je echt geen barbecue kunnen meenemen dan hebben we een aantal WSM's ter beschikking.

Graag verneem ik wie zich wil inschrijven voor welke klas, als je reageert in dit draadje vul ik je naam hieronder in:

Pulled Pork klas aanvang 10.00 uur
1.

Brisket klas aanvang 11.00 uur
1.

Ribs klas aanvang 12.00 uur
1.

Locatie
De meeting vindt plaats op het terrein van ProBBQshop. Sterappellaan 9 3897 LL Zeewolde. Parkeren op het terrein is ivm beperkte ruimte niet mogelijk, dus na eventueel laden en lossen de auto aan de weg parkeren. Vuur alleen toegestaan in barbecues en vuurschalen. As en brandende kolen dumpen op aanwijzing van ProBBQshop team. Vuurwerk, wapens, geluidsinstallaties, zwembaden, drugs mag je allemaal thuislaten; dit is niet welkom.

Uiteraard is het mogelijk die dag bestellingen te plaatsen en bestellingen af te halen. Martijn van VuurenRook zal ook weer aanwezig zijn en zal ook BBQgoodies beschikbaar hebben.
 
Leuk initiatief Gerard!
 
dat heb je toch maar weer leuk bedacht in in elkaar gesleuteld, top initiatief, ik kan dan helaas niet, heb dan een bbq klus
 
Ff chekkuh of ik vrij heb. :D
 
Leuk Gerard!
 
Waardeloos. Je mag geeneens een zwembad vol drugs en wapens meenemen...
Nou, dan doen we het maar met een WGA-tje :D

GEZELLIG! Ik ben erbij!
 
Helaas ~X( ik moet weer eens werken :(( :((
 
Ik ga vrij plannen :)
Mooi om te zien dat mijn polderwiet niet verboden is. Ideaal om mee te roken.
 
Helaas kan ik waarschijnlijk niet komen, ik zit dan ergens in een warm land op een heeeeeeeeeeeel breed strand tussen de kamelen over een fata morgana van varkensvlees te dromen.





 
Helaas zullen ik en de jongens ook verstek moeten laten gaan.
Ik zit die dag net met Quinn in Assen voor een bowlingtoernooi.

Wens iedereen wel alvast veel bbq plezier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan