Chef Martin zei:Change of plans.... ik kom op de fiets
Goed idee, barbecue?n kan altijd nog als het slecht weer is.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chef Martin zei:Change of plans.... ik kom op de fiets
Chef Martin zei:Gerard777 zei:Update:
Er zal een tap aanwezig zijn en ook in frisdrank wordt voorzien.
Er zal een Muntjes systeem worden gehanteerd en het eerste biertje of twee frisjes worden gesponsord
Change of plans.... ik kom op de fiets
ReneR zei:Chef Martin zei:Gerard777 zei:Update:
Er zal een Muntjes systeem worden gehanteerd en het eerste biertje of twee frisjes worden gesponsord
Als je me op komt halen, ga ik achterop.....
=))
Kijk maar uit, Martin kennende zou het me niet verbazen als hij op de racefiets komtReneR zei:Chef Martin zei:Gerard777 zei:Update:
=))
Ok, dan ga ik na de brisket wellicht ook even mee ribbelen.Gerard777 zei:Je kunt aan beide klassen mee doen.
Goeie vraag vwb de kruiden; daar zal ik in voorzien uiteraard staat t vrij een eigen mix mee te nemen.
We hebben een aantal smokers beschikbaar hoe meer mensen een smoker meenemen hoe makkelijker het wordt.
Jawel, maar hij staat ff in de buurt van de rokende reigersBoldeagle zei:als ik het goed begrijp is er tussen 10:00 en 12:00 niemand om mee te proosten ? :-O
Je woont ook in het dorp toch? Stuur je adres maar.ReneR zei:Chef Martin zei:Gerard777 zei:Update:
=))
Daar ben ik ook wel benieuwd naar...mrwolf zei:Enig idee hoeveel medegenootschappers er verwacht worden?
Gaan we dan niet echt met de hele klas pakweg12 uur lang naar die langzaam garende brisket zitten kijken? Biertje erbij.....Gerard777 zei:Injecteren is een keuze; ik doe t wel bij competitie maar thuis eigenlijk nooit kruiden kan op locatie; het gaat voornamelijk om de bereidingswijze zodat je thuis met de opgedane ervaring de op kunt maken zoals je zelf wilt