Gerard777 zei:Ja dat natuurlijk wel
Gelukkig maar, wilde al zeggen dat ik niet ging komen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gerard777 zei:Ja dat natuurlijk wel
Ok, maar gaan we wel ribs/pork/brisket klaarmaken? Lijkt me redelijk krap qua timing of niet? Als ik bijvoorbeeld pulled pork wil maken, dan gok ik dat het vlees op z'n vroegst rond een uur of 11 op de Q gaat, dan wordt het wel erg laat voordat we kunnen genieten van het resultaat?Gerard777 zei:Injecteren is een keuze; ik doe t wel bij competitie maar thuis eigenlijk nooit kruiden kan op locatie; het gaat voornamelijk om de bereidingswijze zodat je thuis met de opgedane ervaring de op kunt maken zoals je zelf wilt
Helaas moet ik me toch afmelden voor de klas, maar ik kom zeker wel even langs later op de dag.mrwolf zei:Ik ben gewoon een control freak, wil dit soort dingen goed plannen, sorry
Hierbij geef ik me op voor de pulled pork-klas, ik neem het vlees mee, is er nog meer dat ik mee moet nemen, behalve een zonnig humeur? B-)
Ik heb een UDS, maar die is wat lastig mee te nemen. Bovendien ben ik wel benieuwd naar zo'n WSM, is er nog een beschikbaar om te 'lenen' op locatie?
Ik ben er op rond een uur of half 2 denk ik, als je daarop doelt :-/ReneR zei:Hoe laat begint de Heatermeter cursus???
:O)