Beef en Steak

BBQgenootschap zomer meeting

dat is weer een prima dag geweest zo te zien, kon er helaas niet bij zijn

damn dit is mijn aandacht helemaal ontschoten! Jammer dat ik het niet eerder wist, maar zo te zien hebben jullie het erg gezellig gehad!

Big-T zei:
damn dit is mijn aandacht helemaal ontschoten!

Het is toch echt een aantal keer op het forum voorbij gekomen hoor.... :-S

we hebben echt wat gemist Sandra

Ik geloof het ook. Wilde met Quinn nog even langsgaan na het bowlingtoernooi in Assen, maar na een week nachtdienst had ik er de fut niet meer voor. Dus zijn we lekker naar huis gegaan.

Camiel zei:
toch me maar eens verdiepen in kloon-technieken. Ziet er allemaal erg geslaagd uit!
Jij kunt jezelf ook gewoon in de lengte doorzagen hoor Camiel =)) =)) =))

Camiel zei:
El Fumarole zei:
Camiel zei:
toch me maar eens verdiepen in kloon-technieken. Ziet er allemaal erg geslaagd uit!

misschien zelfs wel in 4 delen Jeroen! goed idee =))

Sorry hoor gozert, maar ik kon het niet laten. (overigens krijg ik zelf ook zat van dat soort flauwigheid om de oren ;) )

El Fumarole zei:
Camiel zei:
El Fumarole zei:
Camiel zei:

misschien zelfs wel in 4 delen Jeroen! goed idee =))

Sorry hoor gozert, maar ik kon het niet laten. (overigens krijg ik zelf ook zat van dat soort flauwigheid om de oren ;) )

valt er wel snel van af dan, enne kan wel wat hebben, zeker van jou Jeroen :D

Ik zie hier een hoop lekkere hapjes langskomen die ik in de korte tijd dat ik er was helaas heb moeten missen :)
Was gezellig om er even geweest te zijn in elk geval, en de kippenvleugels die ik geproefd heb smaakten ook heerlijk, geen idee van wie die waren :D

En gelukkig vond m'n dochter het ook gezellig toen ze zag dat er ook twee klasgenootjes waren :D

Terug
Bovenaan Onderaan