Heeft iemand toevallig ervaring met de Big Jeff Electric BBQ lighter van Action? Hij heeft een stekker, dat lijkt me wel wat onhandig. Maar ben benieuwd hoe goed hij werkt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt, hier heb ik wat aan. Ik heb zelf geen moeite met het aansteken van zachtere houtskool zoals black wattle. Ik merk alleen dat als ik marabu gebruik, ik niet genoeg heb aan 1 set wokkels. Ik doe er dan een 2e set op, maar die gaan heel hard roken. Dat vind ik niet fijn voor de buren. Ik hoop dat ik dat met een lighter kan voorkomenIk heb deze een tijdje geleden aangeschaft. Ik heb nog nooit eerder met een looft lighter gewerkt dus ik heb eerlijk gezegd ook geen referentie materiaal.
Bij mij doet hij hij het nog steeds prima alleen duurt het voor mijn gevoel lang voordat de kolen branden. Komt waarschijnlijk doordat ik marabu houtskool gebruik want zelfs met wokkels duurt het lang. Denk dat de werking niet heel veel afwijkt van de originele alleen de kwaliteit blijft een vraagteken. Voor rond de 15 euro kun je hier geen hele grote miskoop mee begaan.
Hoe lang duurt het ongeveer voordat je marabu houtskool hebt aangestoken?Ik heb deze een tijdje geleden aangeschaft. Ik heb nog nooit eerder met een looft lighter gewerkt dus ik heb eerlijk gezegd ook geen referentie materiaal.
Bij mij doet hij hij het nog steeds prima alleen duurt het voor mijn gevoel lang voordat de kolen branden. Komt waarschijnlijk doordat ik marabu houtskool gebruik want zelfs met wokkels duurt het lang. Denk dat de werking niet heel veel afwijkt van de originele alleen de kwaliteit blijft een vraagteken. Voor rond de 15 euro kun je hier geen hele grote miskoop mee begaan.
1,8 meter https://www.action.com/nl-nl/p/big-jeff-barbecue-aansteker/Hoe lang is het snoer?
Ik zie ze op bol voor meer dan het dubbel van de prijs![]()
Thanks, ik had wel gezocht voordat ik dit postte, maar gek genoeg heb ik dit niet kunnen vinden. Goede eerste indruk dus. Ik ben om, ga hem kopenHier onder andere mijn bevindingen tot nu toe heel tevreden.
Voor mij werken ze ook goed hoor, dat moet ik wel zeggen. Maar de hoeveelheid rook die rechtstreeks bij mijn buren naar binnen trekt vind ik wel lastigBen juist over van een wanna be loofligter naar wokkels. Hoef je niet bij te blijven staan en werken voor mij perfect![]()
Smoor je de wokkels dan niet teveel?Voor mij werken ze ook goed hoor, dat moet ik wel zeggen. Maar de hoeveelheid rook die rechtstreeks bij mijn buren naar binnen trekt vind ik wel lastig
Soms zoekt het idd niet makkelijk.Thanks, ik had wel gezocht voordat ik dit postte, maar gek genoeg heb ik dit niet kunnen vinden. Goede eerste indruk dus. Ik ben om, ga hem kopen![]()
Als ik voor de 2e keer wokkels aansteek (bij marabu), dan gaat het roken. De 1e keer vrijwel nietSmoor je de wokkels dan niet teveel?
Ik denk een minuut of 2 voordat je een redelijk brand punt hebt. Na een minuut gloeit er al wel wat alleen daarna moet je het nog verder aan blazen. Marabu van dammers knettert bij mij wel echt gigantisch en vliegt mij letterlijk om de oren.Hoe lang duurt het ongeveer voordat je marabu houtskool hebt aangestoken?
Dat is lang genoeg. Heb sinds vorige week stopcontacten bij de Q’s. heb de misses gevraagd om er naar uit te kijken. Voor dat geld kun je niet sukkelen.