Yep. Ben ook niet ontevreden hoor maar rookt wel wat.Ik heb er nog niet op gelet met wokkels. Ik vind ze een zaligheid. Jullie draaien ze toch open hé?
Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yep. Ben ook niet ontevreden hoor maar rookt wel wat.Ik heb er nog niet op gelet met wokkels. Ik vind ze een zaligheid. Jullie draaien ze toch open hé?
Flames en flavour marabu ook en Welkoop bij mij ook.Ik denk een minuut of 2 voordat je een redelijk brand punt hebt. Na een minuut gloeit er al wel wat alleen daarna moet je het nog verder aan blazen. Marabu van dammers knettert bij mij wel echt gigantisch en vliegt mij letterlijk om de oren.
Ik heb daar dus nog nooit op gelet en de buren klagen niet. Die nodigen zich vooral altijd zelf uitYep. Ben ook niet ontevreden hoor maar rookt wel wat.
Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
Kan natuurlijk ook het probleem zijnIk heb daar dus nog nooit op gelet en de buren klagen niet. Die nodigen zich vooral altijd zelf uit
Ik heb een onkruidbrander van de action ook voor 10€. De bussen gas kosten bij de action rond de 1 euro. Ik kan zeker rond de 20 keer keer m'n big joe aansteken met een bus.Ik gebruik zo'n goedkope onkruidbrander van Hubo, 10€ of zo, met gasflesje dat interchangeable is.
- draagbaar
- verplaatsbaar zonder kabel
- goedkoop, want looftligher X (zonder kabel) kost rond de 300€
- werkt net zo good als het dure materiaal zoals looftlighter
Voor hot&fast op de weber gebruik ik ook nog regelmatig de kolen/brikettenstarter met wokkels eronder. Vind ik makkelijker om een grotere hoeveelheid kolen aan de gang te krijgen.Interessant om dit even te volgen..
Een looflighter heb ik niet, ik heb alleen voor mijn Weber 47 cm WGA een Action brikettenstarter, daaronder gaan 2 tot 3 wokkels afhankelijk van de hoeveelheid briketten en dan in de starter de briketten ( momenteel Welkoop kokos briketten ) de wokkels koop ik bij de Jumbo, die steek ik aan en ze roken misschien 30 seconden, zijn de wokkels op dan branden de onderste briketten al voldoende om zonder echt veel rook de rest aan te steken..
Mocht ik geen wokkels hebben dan gebruik ik de bruine aanmaakblokjes van de Jumbo, Vomar of de Action, de verpakking verschilt iets maar de inhoud volgens mij niet, ze roken even maar je steekt iets in brand dus dat gaat haast niet anders denk ik?
Heel lang geleden heb ik die ooit eens gebruikt, dat was eens maar nooit meer.. de Jumbo wokkels hebben inderdaad een laagje 'was' maar daar proef ik eigenlijk niets van terug, en verder gebruik ik eigenlijk altijd de brikettenstarter ik vind het een makkelijk ding.De bekende witte chemisch ruikende aanmaak blokjes mijd ik als de pest.
Ewald dan denk ik toch dat het aan het soort wokkels ligt.Wokkels legt men niet onder de kolen maar tussen de kolen.
De kolen branden altijd naar onderen omdat daar de zuurstof vandaan komt, je wokkels onder de kolen begraven heeft dus totaal geen nut.
Ja veel rook.
Bovenop in een klein kuiltje naast/tussen de bovenste laag kolen, zonder kolen erop te leggen! Aan de bovenkant moeten ze dus vrij liggen.
Je zult zien dat ze dan ook nagenoeg niet roken.
Waarom heb jij dit gekocht of waarom heeft jouw vrouw dit gekocht?Grappig. Ik liet het gisteren, na het lezen van dit topic, ff vallen bij mijn vrouw.
Krijg net een foto door
Kan ik van het weekend eens testen dan.
Bekijk bijlage 43534