Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had de laatste keer een klein stukje appelhout van 20 gram, en zoals elders al vermeld steek ik dir midden in de vuurhaard en wacht tot het gat roken en sluit dan het deksel.@Ewald dank voor het compliment.
Koud vind ik het spek deze keer lekkerder dan warm dan komt de smaak meer tot zijn recht, volgende keer maak ik het nog een keer en dan zonder rookhout, ik had er wat kersensnippers bij gebruikt, misschien wil ik hem wel iets zoeter hebben, maar niet heel veel.
Het zoutgehalte is in elk geval wel goed zo.
Maatschepjes voor EL. En tl. Heb je in verschillende aantal schepjes. De inhoud is echter universeel.kan je me een set maatschepjes adviseren @Ewald ? of is elke set maat gebonden en maakt het niet uit? ( heb er nog niet echt naar gekeken )
Voor een ieder, dank voor het lezen, de adviezen en de complimenten.. nu op naar de volgende bereiding van iets lekkers !
Wat jammer is van het ikea setje is dat de 1/2 dl. En 1 dl. Niet direct in de veelvoud reeks passen.Ik heb een setje maatlepels van Ikea.
Dacht 6 euro voor 1 ML, 5 ML, 15 ML, 1/2 dl en 1 dl.
Bekijk bijlage 38557
VARDAGEN maatschepjes 5-delig - IKEA België
VARDAGEN maatschepjes 5-delig We hebben niks tegen op het oog afmeten, maar met precieze metingen is het wel makkelijker om de juiste smaak te krijgen. Deze 4 maatbekers kunnen de meeste recepten aan, ze passen in elkaar en je kan ze aan een haak ophangen.www.ikea.com
Toch werk ik liever met weegschaal voor eigen recepten op te volgen en bij te sturen.