Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Erg benieuwd naar de vergelijking.Mesen wat is dat lekker, als je wakker word en het laatste stuk van het spek ligt in de koelkast naar je te lachen.. dan kan je dus niet anders dan snel even een plakje er af snijden en weer versteld staan van de smaak
Het volgende project in spek word een stuk met het aangepaste recept met Van Beekum kruiden wat @Ewald hier eerder had neergezet met wat minder zout.
Nogmaals dank voor het lezen, de tips, en de complimenten!
Als het aan mij ligt dan zal dat niet heel erg lang duren, ben ook benieuwd hoe die kruidenmix zal smakenErg benieuwd naar de vergelijking.
Ik heb het recept van Wateetons meerdere keren aangehouden en heb nog nooit gedacht aan 'te zout'..
Maar zo ieder zijn ding. als die van Van Beekum bevalt pik ik die de volgende keer ook mee.
Ik ben niet vies van een voor-gemixte kruidenmix, als de kwaliteit en smaak maar top is.
Als afsluiting van/voor dit stuk spek heb ik de mededeling dat het op is ..
Het laatste stukje is gisteravond tijdens het nuttigen van een biertje - veel te snel - op gegaan.
Word zeer zeker vervolgd.
Dankje voor alle moeite die je hebt genomen Ewald!Het aangepaste van Beekum recept staat hier:
Zeeuws Spek met van Beekum zeeuws spek melange
we houden het topic levendMooi, ben benieuwd.
En de enige echte Worcestershire sauce. die van Lea & Perrins, zij zijn immers de uitvinders ervan. die geschiedenis er achter is leuk om te lezen.