Fijne vrienden,
Zalm op de BBQ, dat deed ik al veel vaker. Moet je dan echt weer posten??
Jazeker! Waarom? Omdat ik naar de Makro ging; vind ik zelf gewoon gaaf!!
Forum-vriend (en awesome collega) Maarten deed het vorige week; ik was In Love!
Gister is de natte pekel, met steranijs, jeneverbes, laurier en bruine basterdsuiker en honing. Vanochtend afdreppen en koelkastdrogen.
Vanavond de Q aan en van begin tot eind in een uurtje klaar. Met kersenmot en daarmee veel subtieler maar zeker lekker als appel.
Kerntemperatuur op de dikste delen naar 50 graden; F#ck Yeah!!!
En nee, deze anderhalve kilo eet ik niet ineens op samen met mijn vrouw. We gaan gewoon vacuüm vriezen en eens kijken wat dat qua sappigheid doet.
Enige probleem: met nog 4 porties Pulled Pork en straks nog een X-aantal porties zalm, gaat de vriezer wel vol raken. Gelukkig is deze 177cm hoog......
Zalm op de BBQ, dat deed ik al veel vaker. Moet je dan echt weer posten??
Jazeker! Waarom? Omdat ik naar de Makro ging; vind ik zelf gewoon gaaf!!
Forum-vriend (en awesome collega) Maarten deed het vorige week; ik was In Love!
Gister is de natte pekel, met steranijs, jeneverbes, laurier en bruine basterdsuiker en honing. Vanochtend afdreppen en koelkastdrogen.
Vanavond de Q aan en van begin tot eind in een uurtje klaar. Met kersenmot en daarmee veel subtieler maar zeker lekker als appel.
Kerntemperatuur op de dikste delen naar 50 graden; F#ck Yeah!!!
En nee, deze anderhalve kilo eet ik niet ineens op samen met mijn vrouw. We gaan gewoon vacuüm vriezen en eens kijken wat dat qua sappigheid doet.
Enige probleem: met nog 4 porties Pulled Pork en straks nog een X-aantal porties zalm, gaat de vriezer wel vol raken. Gelukkig is deze 177cm hoog......