Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gebruik de plank als het kan meerdere kerenZiet er goed uit. De plank vloog bijna in de fik lijkt het.
2 x is meestal wel haalbaar bij mij
Op welke temp zet jij je Q?
Je zou hem ook eerst op de laagste positie kunnen leggen (is wel heel dichtbij de kolen bij de kamado joe) totdat ie rookt, zonder de vis erop. Als ie begint te roken leg je hem omgedraaid wat hoger en dan de vis erop.Ik zelf op 200°. Nu weet ik wel niet of het verschil maakt waar ik het leg. tot nu toe op de onderste positie op de Kamado Joe. Ik kan hem ook gelijk zetten met het deksel, maar geen idee of hij dan genoeg hitte krijgt om te gaan roken.
Nu, zelf heb ik er niet veel problemen mee dat ik het maar 1 x kan gebruiken. Moest ik het wekelijks doen, zou dat wel doortellen.
Dus geen idee wat ik fout doe.
Ik leg hem gewoon met vis direct op het laagste. Na een paar minuten begint hij wel te roken. Maar het plankje herbruiken zit er niet inJe zou hem ook eerst op de laagste positie kunnen leggen (is wel heel dichtbij de kolen bij de kamado joe) totdat ie rookt, zonder de vis erop. Als ie begint te roken leg je hem omgedraaid wat hoger en dan de vis erop.