Leuke foto`s. Zo te zien is het een gezellige en leerzame dag geweest!
Bedankt voor het delen
Bedankt voor het delen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nothing doing..... Ik heb de kipkluifjes in de rub gezet. En zalm gegeten. Heeeel veel zalm. " afblijven, jij hebt genoeg gehad"( tegen iemand die ook een stukje wil....) zoveel zalm. Heerlijk....Bert zei:Waar blijft de aktie foto van Dominique aan het uitbenen??????????
Zet (de) 2 dames bij een halve zalm, en je krijgt ze wel stil.... )Dominique zei:Nothing doing..... Ik heb de kipkluifjes in de rub gezet. En zalm gegeten. Heeeel veel zalm. " afblijven, jij hebt genoeg gehad"( tegen iemand die ook een stukje wil....) zoveel zalm. Heerlijk....Bert zei:Waar blijft de aktie foto van Dominique aan het uitbenen??????????
Dominique zei:Nothing doing..... Ik heb de kipkluifjes in de rub gezet. En zalm gegeten. Heeeel veel zalm. " afblijven, jij hebt genoeg gehad"( tegen iemand die ook een stukje wil....) zoveel zalm. Heerlijk....Bert zei:Waar blijft de aktie foto van Dominique aan het uitbenen??????????
Prima idee!Boel0037 zei:Ik zeg volgend jaar weer.......
Boel0037 zei:Verder ben ik ook erg benieuwd naar wat nu de lekkerste worst is die we gemaakt hebben.
Ik doe (weer) mee!noskos zei:Een herhaling zou mooi zijn, ik had hem graag gedaan die workshop.