Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterkte met je vader dat is nu belangrijker dan een workshopChill-070 zei:Mijn vader ligt sinds gisteren na een hartinfarct in het ziekenhuis, hierdoor is het momenteel even onzeker of ik er wel bij zal zijn zaterdag.
Boel0037 zei:Nog even een huishoudelijke medeling, willen jullie allemaal een koelbox, vriestas of styrofoom box meenemen inclusief koelelementen als het kan.
Het is redelijk warm morgen en het is beter om de worst enigzins gekoeld mee naar huis te nemen.
Gabor zei:Boel0037 zei:Nog even een huishoudelijke medeling, willen jullie allemaal een koelbox, vriestas of styrofoom box meenemen inclusief koelelementen als het kan.
Het is redelijk warm morgen en het is beter om de worst enigzins gekoeld mee naar huis te nemen.
Begrijp ik dat de workshop dus buiten is? Even voor de kleding
Boel0037 zei:Nog even een huishoudelijke medeling, willen jullie allemaal een koelbox, vriestas of styrofoom box meenemen inclusief koelelementen als het kan.
Zien we nog foto's?FelixH zei:Moest helaas vroeg huiswaarts. Workshop was erg geslaagd !!! Leerzaam, lekker en gezellig (in willekeurige volgorde). Goede lokatie en dito gezelschap. Boel & Martijn: super bedankt voor het organiseren.