Nu mijn vrouw nog wijs maken dat je nog steeds niet kan pinnen bij Vuur & Rook en wie weet mag ik dan gewoon mijn bankpas mee....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of je vrouw betrekken in je hobby, is mij ook gelukt...Lowietje72 zei:Nu mijn vrouw nog wijs maken dat je nog steeds niet kan pinnen bij Vuur & Rook en wie weet mag ik dan gewoon mijn bankpas mee....
Lowietje72 zei:Zet mij ook maar op de lijst!
maroc zei:Lowietje72 zei:Zet mij ook maar op de lijst!
Alweer....
Lowietje72 zei:maroc zei:Lowietje72 zei:Zet mij ook maar op de lijst!
Alweer....
Ja, nu kom jij zeker niet? Zonder dollen, mijn vrouw wil graag een keer pat? maken maar hoeft niet de hele dag een workshop. Dat zou mijn ding zijn. Ik moet straks dus iemand die toch nooit naar mij luistert uit gaan leggen hoe je pat? maakt.
Zie beginpost, beginnen om 9 uur tot 16 uur.avr zei:Is er al meer bekent over hoe en wat ?
OK had ik gelezen, maar ik bedoel , zijn er voldoende aanmeldingen om door te gaan, en hoe gaat het met de betaling! Moet ik dat van te voren regelen of op de dag zelf?Ceriel zei:Zie beginpost, beginnen om 9 uur tot 16 uur.avr zei:Is er al meer bekent over hoe en wat ?
Verdeeld over drie groepen: worst, rookworst en pat? maken