BasBQ
Beef en Steak

Wie heeft er interesse in een kant en klare Heatermeter?

Deze blower is mogelijk een goedkoper alternatief, al heb ik nog geen idee wat de verzendkosten zijn vanuit de States. Er zijn in ieder geval wel adapers beschikbaar voor de meeste keramische Q's en voor UDSsen. Wat ik begrepen heb is dat deze blower zonder adapter rechtstreeks op een WSM past.
 
Ik ook...ik ook....ik ook.....
Dusssss......je mag mij ook op de lijst zetten :p

Maar ik ben ook nog steeds geinteresseerd in een meeting, want lijkt me nog steeds reuze handig om zo'n ding zelf in elkaar te knutselen.

Ps. Piet wordt het trouwens nu een HM 4.1 nu deze uit gekomen is?
 
Volgens mij biedt de HM4.1 voor de meeste gebruikers geen echte verbeteringen tov. de HM4.0 en is ook wat duurder om te bouwen, al zal het verschil geen mega bedrag zijn.

Om het voor mezelf overzichtelijk te houden wil ik niet twee verschillende types gaan maken en ik ben uitgegaan van een HM4.0. Als jullie liever een 4.1 willen hebben maakt dat voor mij niets uit, maar dan worden het wel allemaal 4.1's ;)

Ik zet je op de lijst Danny!
 
We zitten nu op 9 liefhebbers, ik denk dat ik er maximaal 10 ga bouwen anders begint het wel heel erg op werk te lijken ;) dus er is plek voor nog ??n liefhebber.


 
Hoi erg mooi gebaar
Alleen heb ik de print al zo goed als klaar kun je voor mij een 3d geprint kastje en een set probes meebestellen??
Alvast bedankt
Vrg Johnny
 
Klasse Piet! Maar Ik sla ook nog even over, budget ook even verdelen ivm met nog een hele verlanglijst van andere gadgets. Maar hulde voor het opzetten. Succes met bouwen!
 
Dan is hier nummer 10. Ik vind het een erg leuk initiatief Piet!
 
Doe die van mij maar als laatste Piet, heb ik nog wat extra tijd om thuis "het goede nieuws" te brengen :-S
 
Daarom ben ik ook gewoon zelf gaan bouwen.. :D "Is leerzaam voor mijn werk en al die kleine onderdeeltjes kosten maar een paar cent joh..." Maar niet de totaalrekening laten zien van al die kleine onderdeeltjes ;)
 
Nou ik wil wel zo''n heatermeter als het nog kan ...  Wat kost het  ? 
veel groeten .. Fernando Wokke
 
En Gabor maakt nummer tien. Ik ga een paar mailtjes sturen om te kijken of er hier en daar nog wat korting af kan. Ik hoop komend weekend de definitieve prijzen te kunnen berekenen, zodat we de financi?le zaken kunnen gaan afronden.

@ Fernando: Als je het niet erg vind zet ik jou op de reservelijst, tien heatermeters is best wel even een klusje om in elkaar te solderen dus daar wil ik het eigenlijk op dit moment even bij laten. Wellicht dat er nog iemand door onvoorziene redenen afvalt en dan ben jij de eerste reserve. Ook sluit ik niet uit dat er nog een tweede ronde komt maar op dit moment is tien even genoeg.

 
Ik vind het sowieso een erg genereus gebaar Piet, Dus hulde !
 
Als we 6 of meer Auber blowers bestellen krijgen we 15% korting. De prijs per stuk wordt dan $40,00 plus verzendkosten en eventuele belastingen.
 
Piet, als die Auber blower even goed is, of misschien zelfs beter is als dat model van BBQguru, dan vind ik het prima.
Ik heb er dan alleen wel een adapter bij nodig voor mij eitje (XL)

Mac
 
ik vind alles prima, ik heb er werkelijk geen verstand van, dus ik hoor wel wat het gaat worden en wat het gaat kosten
 
Leo zei:
ik vind alles prima, ik heb er werkelijk geen verstand van, dus ik hoor wel wat het gaat worden en wat het gaat kosten

Precies mijn idee, ik zit dat Heatermeter draadje wel eens te lezen maar voor mij is dat net een buitenlandse taal met al die codes en opmerkingen....
 
mike, rene en leo +1

het zweet breekt me echt uit als ik de draadjes bekijk met solderen, schema's, kabels enz - ik zou willen dat ik het begrijp want vindt het een super ding maar gaat echt boven mijn pet qua montage en dus een prachtig gebaar van piet om dit te doen voor forumleden!

hij moet bij mij op een wsm 47 aangesloten worden en ik sluit me aan bij de rest qua blower, kies maar wat goed is en laat maar weten wat de kosten zijn en als er extra adapters e.d. nodig zijn dan is dat geen probleem wat mij betreft
 
Marc +1

Voor mij telt eigenlijk hetzelfde, en aangezien ik hier geen kaas van gegeten heb, en nog totaal niets het van dit systeem sluit ik mij bij de rest aan. Dus hoe completer het systeem hoe beter voor mij.
Dus met blower en alles.
De aansluiting naar een kamado kun je die kopen of moet je die zelf maken?
 
In hoe verre is de HM4.1 anders dan de 4.0? Ik wil wel mee doen qua inkoop van de spulletjes. Solderen kan ik zelf wel.
RPi heb ik ook nog wel rondslingeren eventueel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan