Ga ik zeker even doenNiet op de site, in de fysieke winkel. Misschien even bellen morgen? Op maandag zijn ze dicht.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga ik zeker even doenNiet op de site, in de fysieke winkel. Misschien even bellen morgen? Op maandag zijn ze dicht.
Bedankt voor de tip!Niet op de site, in de fysieke winkel. Misschien even bellen morgen? Op maandag zijn ze dicht.
Heb je hier een site van? Ik zie alleen EP:Beerepoot…Ik heb het vuur de baas laatst bij Beerepoot aangeschaft, zat nog een mooi houten snijplankje bij ook!. Heerlijk boek, leest lekker weg.
Same hereHeb je hier een site van? Ik zie alleen EP:Beerepoot…
Ik heb vanochtend gebeld en kreeg helaas hetzelfde te horen. Haarlem is voor mij ook niet echt om de hoek. Hopelijk kan ik het boek binnenkort alsnog bemachtigen.Het vuur de baas kan je inderdaad allen in Haarlem in de winkel verkrijgen. Opsturen doen ze niet
nu maar onderstaande boek alvast gekocht en ontvangen. Geen idee of het een beginners boek is.
een boek meer of minder maakt ook niet uit.
Bekijk bijlage 26856
Geen idee of het een beginners boek is.
Maak even een VRAAG advertentie aan in de marktplaats hier. Zoals je weet was je net te laat bij mijIk heb maar een e-book van het boek van Noskos gekocht. Haarlem ligt helaas niet om de hoek. Zou nog wel graag een hard copy willen.
Zojuist aangemaakt, hopelijk heeft iemand nog een exemplaar liggen waar die niks mee doet.Maak even een VRAAG advertentie aan in de marktplaats hier. Zoals je weet was je net te laat bij mij
Het vuur de baas kan je inderdaad allen in Haarlem in de winkel verkrijgen. Opsturen doen ze niet
nu maar onderstaande boek alvast gekocht en ontvangen. Geen idee of het een beginners boek is.
Bekijk bijlage 26856
Ik had dit boek al gekocht in afwachting van de levering van de KJ. Ik cremeerde enkel vleesjes op de gas bbq en kende niet veel van koken. Heb ‘m heel grondig gelezen en in principe staat daar alles in wat je in eerste instantie zou moeten weten. dat boek heeft me echt wel op weg geholpen en samen met dit forum en Noskos zijn site, denk ik wel dat ik heel goed bezig ben. Vooral omdat zowat mijn complete vriendenlijst op Facebook bij regelmaat hints geeft om hen eens uit te nodigenHet vuur de baas kan je inderdaad allen in Haarlem in de winkel verkrijgen. Opsturen doen ze niet
Bekijk bijlage 26856
Ook ik ben op zoek naar een beginnersboek voor de kamado maar dan op papier, zit dagelijks al teveel achter de computerschermen.
Wat raden jullie aan, de volgende boeken heb ik kunnen vinden wat mij voor beginners lijkt:
Of zijn er betere.
- Het ultieme kamadoboek geschreven door Zowie Tak
- Hete kolen compleet van Jeroen Hazebroek en Leonard Elenbaas
- We Can BBQ Too van The bastaard
Ik denk dat ik Hete kolen compleet ga bestellen.Die laatste 2 heb ik. Die laatste onlangs met vaderdag gekregen, maar nog niet veel in gekeken. Zijn enkel recepten. uitleg per recept telkens kort, maar alles staat er wel in.