Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En eeeh waar zijn de markeringen voor?Bekijk bijlage 36334
Ik presenteer u mijn markeringen, natuurlijk zonder kleurtjes.
Zie het als de markeringen bij een margrietschijf. Kan je een beetje onthouden waar de laatste stand was waar het smoken goed ging.
En dat natuurlijk.Ik kijk gewoon naar de temperatuur op de thermometer die ik op het rooster heb geplakt en pas waar nodig de margrietschijf aan...
Ik knijp de onderste schuif ook nog wat indien nodig. Als ik hem boven te ver dicht moet doen naar mijn zijn dan ga ik beneden ook meer knijpen.Spelen jullie ook met de onderste luchtschuif of zetten jullie deze gewoon in de "smoke" stand en doen dan de fine-tuning met de margrietschijf? Of knijpen jullie soms de onderste schuif ook nog verder dan de "smoke" stand (zoals aangegeven op de BBQ middels dat icoontje)?
Ik zet hem eigenlijk gewoon in de smoke strand en doe verdere fine-tuning met de margrietschijf...maar ik bedacht me dat je natuurlijk ook met de onderste schuif wellicht de toevoer nog meer kan knijpen (alhoewel je daar vaak geen zicht meer op hebt als je de Q vol hebt gepakt)
+1 Een 30 graden er onder de onderste zo en boven op de helft. Laatste 5 graden margriet boven nog iets knijpen en dan heb ik hem meestal precies goedIk draai de onderste schijf iets dichter dan de smoke stand en dan boven verder afregelen.
Dat is wel jammer.Gisteren tijdens een BBQ sessie kwam ik erachter dat de speksteen (die ik onlangs heb gekocht bij de beeldhouwwinkel) een scheur bevatte.
De speksteen gebruik ik regelmatig ook als buffer en dan ligt ie op de platesetter. Geen idee of hij daardoor is gebarsten.
Vaak pas ik de minion methode toe, kooltjes in starter bovenop onaangestoken kolen en dan de platesetter + steen erop en dan het rooster.
Ik heb dus niet het idee dat ik de steen te snel opwarm, maar wellicht toch wel?
Ik ben in ieder geval blij dat ik geen dure KJ soap stone heb gekocht ;-)
Is die van KJ misschien dikker? Ik was van plan om die van KJ te kopen, de large volgens mij die zou er namelijk in passen.Gisteren tijdens een BBQ sessie kwam ik erachter dat de speksteen (die ik onlangs heb gekocht bij de beeldhouwwinkel) een scheur bevatte.
De speksteen gebruik ik regelmatig ook als buffer en dan ligt ie op de platesetter. Geen idee of hij daardoor is gebarsten.
Vaak pas ik de minion methode toe, kooltjes in starter bovenop onaangestoken kolen en dan de platesetter + steen erop en dan het rooster.
Ik heb dus niet het idee dat ik de steen te snel opwarm, maar wellicht toch wel?
Ik ben in ieder geval blij dat ik geen dure KJ soap stone heb gekocht ;-)
Wordt als pizzasteen verkocht. Deze is 3cm dik. Net zo dik als KJ of wellicht zelfs een cm dikker dan die van KJ.Is die van KJ misschien dikker? Ik was van plan om die van KJ te kopen, de large volgens mij die zou er namelijk in passen.
Uiteindelijk niet gedaan, ik doe weinig afgrillen.
Maar wat RDJ zei, is er garantie? Tenzij ze natuurlijk zeggen dat het niet voor de bbq is bedoeld.
Als pizzasteen? Garantieeeeeee. Succes .Wordt als pizzasteen verkocht. Deze is 3cm dik. Net zo dik als KJ of wellicht zelfs een cm dikker dan die van KJ.
Ik zal eens bellen met de winkel.
Wordt als pizzasteen verkocht. Deze is 3cm dik. Net zo dik als KJ of wellicht zelfs een cm dikker dan die van KJ.
Ik zal eens bellen met de winkel.