pitmeister
Tondelzoeker
Kan iemand vertellen hoe heet de buitenkant van de summit ongeveer wordt? Is dit vergelijkbaar met een keramische kamado of toch gelijk aan een normale weber?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De onderkant is enkelwandig, die kan heet worden. 150-200Gr dacht ik (met infrarood gemeten ). De bovenkant is geïsoleerd en die wordt minder heetKan iemand vertellen hoe heet de buitenkant van de summit ongeveer wordt? Is dit vergelijkbaar met een keramische kamado of toch gelijk aan een normale weber?
De bovenkant kan je (tenzij je een pizza aan het maken bent) kort aanraken met de blote hand zonder je te bezeren. De onderkant best niet...Kan iemand vertellen hoe heet de buitenkant van de summit ongeveer wordt? Is dit vergelijkbaar met een keramische kamado of toch gelijk aan een normale weber?
De bovenkant kan je (tenzij je een pizza aan het maken bent) kort aanraken met de blote hand zonder je te bezeren. De onderkant best niet...
Gaat goed hè , het gaat met zon gemak!Gisteren pizza's. Zie elders op het forum
Gewoon indirect met platesetter/deflector.
Steen op het rooster.
Op wat onthaarde onderarmen na........
HEET.
Erg goed gelukt.
Houtskool verbruik viel mij erg mee.
Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
Gaat erg makkelijk. Een bijkomend voordeel is dat alles lekker schoon brand.Gaat goed hè , het gaat met zon gemak!
Komt omdat je natuurlijk dan wat extra spullen in de BBQ legt die nog niet op 110 graden hebben meegedraaid. Daar gaat dus energie in zitten om die op te warmen en dat merk je in de temperatuur. Stel je mikt op een temperatuur van 130 graden en doet dan de spullen erbij?
Vaak bij de BGE stook ik 'm ook wat heter op en als ik de conveggtor + rooster plaats zie je ook de temp wat zakken, maar dat levelt zich dan mooi uit...
Dit weekend de test.Ik heb afgelopen zaterdag na ca 3 uur 110 en 3 uur op 150 graden zeker minder houtskool (marabu Welkoop) verstookt dan in de 2 korfjes kan.
Vlgs mij is het omhoog alen van de korfjes zeker een optie
Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk