Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb nu een WSM, maar de eerste 2 of 3 keer heb ik de PP bereid op een OTS 47. Dat ging prima. Je zal meer temperatuurs verschillen krijgen en vaker naar buiten moeten om het aan te passen. Probeer wel rust te krijgen door niet bij elke 5 graden verschil alle schuiven te verzetten. doe het met kleine stukjes en kijk hoe je weber er op reageert.mitch01 zei:structor zei:Zou het niet handig zijn om in tips&tricks een tutorial te hebben, hoe je het beste met je OTX-XX een low&slow sessie te doen?
Deze vraag komt regelmatig in verschillende variaties langs.
Dat lijkt mij ook wel handig ja ;D
ik ben nu eindelijk zo ver dat ik een "dure" bbq heb maar hier lees ik het meeste over alles dat wordt bereid op een smoker of op een ei o.i.d
mitch01 zei:3: tja wachten wachten wachten en zorgen dat je temperatuur constant blijft (rond de 120 graden)
Ondertussen de (naar horen zeggen en zien te lezen de heerlijke coleslaw salade maken van Monique) salade's ,sauzen (nog snel wat voorgebakken bbq-shit kopen in de supermarkt voor als het echt allemaal gaat mislukken met de PP)
mitch01 zei:6: als de kern temperatuur 85 graden is de ingepakte procureur uitpakken (de sappen bewaren die in de alufolie zijn blijven hangen) en het stuk vlees opnieuw omwikkelen met alufolie en een klein uurtje laten rusten
mitch01 zei:8: gooi een boel van je vlees op een wit bolletje met de coleslaw erbij en smullen maar
mitch01 zei:1 : rub je procureur en wikkel hem in folie en doe hem zo'n 8 uur in de koelkast + marineren met de marinadespuit(maakt het uit als het wat langer of korter in de koelkast ligt??)
3: ..... Ondertussen de (naar horen zeggen en zien te lezen de heerlijke coleslaw salade maken van Monique) ....
6: als de kern temperatuur 85 graden is de ingepakte procureur uitpakken (de sappen bewaren die in de alufolie zijn blijven hangen) en het stuk vlees opnieuw omwikkelen met alufolie en een klein uurtje laten rusten