BasBQ
Beef en Steak

voorstelrondje

Peeetor

Tondelzoeker
Berichten
7
Hoi, ik ben Peeetor. Een enthousiast barbeknoeier uit Zeeland. Begonnen op een Weber kettle met de bekende speklapjes en braadworsten, maar inmiddels probeer ik wat leukere gerechten op mijn kettle: 3-2-1 ribs, Zeeuws spek, beenhammetjes etc. Zeg maar de low en slow zaken.
Ik heb inmiddels een kamado in de bestelling staan en kan niet wachten tot die geleverd wordt . Ik wil aan de slag met picanha, pulled pork en dat soort vlees gerechten, dat lijkt me op een kettle toch net wat moeilijker omdat veel warmte verloren gaat in zo'n metalen ding.

Ik hoop hier veel te lezen en te leren over alle aspecten van het bbq-en. uiteraard zijn leuke recepten en andere tips welkom
 
Hoi Peeetor.
Welkom op het forum veel plezier en leer momenten bij ons. Geweldig dat je zo'n mooie kamado hebt besteld 't zijn mooie BBQ's maar alles wat je zo opnoemt P.P, brisket, picanha en heel veel L&S zaken maak je ook op zo'n metalen ding hoor misschien moet je er wat meer bijblijven maar dat maakt het (voor mij) alleen maar leuker.
Hans.
 
Welkom hier Peeetor. Waar ergens in Zeeland woon je?

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
 
Peetor, welkom op het BBQ Genootschap.
 
Welkom bij het genootschap
Veel plezier vast met je uitbreiding
 
Hoi Peeetor,
welkom bij het Genootschap.
 
Aha, een stadse Zeeuw .

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan