BasBQ
Beef en Steak

Voorstellen

Gerben de Snoo

Tondelzoeker
Berichten
9
Hallo iedereen!

Mijn naam is Gerben, 31 jaar en werk bij een internationaal dans theater gezelschap als belichter en vertrouwenspersoon. Toen corona begon kreeg ik wat meer 'vrije tijd', en begon ik wat serieuzer te bbq'en.
We hadden toen een Weber Smokey Joe (gewonnen bij een actie van Haribo marshmallows). Daar wilde ik babyback ribs op maken, en heb toen een thermometer er opgebouwd.
20210513_201507.jpg


Daarna ging ik in één sessie BeerCanChicken en Zalm op een plankje maken, en besefte me drie uur van te voren dat dat natuurlijk niet ging passen. Waarna ik in de auto sprong om een Napoleon kettle 49 te halen.
20200530_164650.jpg


Deze was voor toen perfect! Tot het weer slechter werd, regen en wind hadden enorm veel effect, en een stabiele temperatuur was erg lastig. Zelfs een goede wolk voor de zon was te merken. Uit ellende een paar keer in de schuur gestaan, en met kerst onder een parasol.(Op de foto was het nog droog)
20201226_083253.jpg


Deze week kon in eindelijk een kamado kopen, had m'n zinnen gezet op een Bastard. Mooi en goede verhalen gehoord. Het werd een Urban Large 2021 Complete. Net voor de 3e keer aangehad. Entrecote van gisteren was mislukt(had ik te dun gesneden) maar de picanha van vandaag was perfect.
20210511_212450.jpg

20210513_183706.jpg


Ik ben benieuwd naar wat ik hier allemaal ga leren!

20210512_181505.jpg
 
Welkom Gerben, als al je posts zo uitgebreid zijn hangt al gauw iedereen aan je lippen denk ik. 😉
 
Welkom Gerben
 
Welkom bij het genootschap

Je danst zelf zo van Q naar Q😉
Veel plezier met de nieuwe aanwinst
 
Haha, gevatte opmerking! Denk dat ik nog wel een paar dansjes kan bedenken rond de Bastard😁
Maak daar dan maar een filmpje van en laat ons meegenieten
Alvast veel plezier met je Bastard.
Posts met foto's worden hier uit eigen ervaring gewaardeerd, kan ook een manier zijn om tips op te doen wanneer er iets minder goed lukt (ook uit eigen ervaring).
 
Hoi Gerben,
welkom bij het Genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan