BasBQ
Beef en Steak

Veggie Festival Sandwich

 
 

knubbe

Stoker
Berichten
440
Kom er achter dat ik volgens mij steeds minder post.. gelukkig niet direct minder vaak de Q aan heb.
Ook de fotowedstrijd is er al een flink aantal maanden bij ingeschoten. Bij deze de draad maar weer eens oppakken. Onder het motto meedoen is belangrijker dan winnen, dan ook deze bijdrage :)

Volgens mij zijn er tegenwoordig weinig/geen festivallen te vinden maar niks Vega’s te vinden, dus dat is de richting van de inzending.

We zijn ondertussen op vakantie, dus de Atago gaat trouw weer mee. We zijn nog in het land, weer wordt steeds slechter, maar gelukkig een afdakje bij het huisje :) Ik vermaak me dus wel..

Lekker brood in de ochtend bij de bakker gehaald, zoals dat hoort op vakantie :D Gegrilde groentjes, rode ui, augurk, geitenkaas, pijnboompitjes en sla. Oja en de hummes erop, lekker lui uit een bakje..

Lekker simpel. Kids en iedereen heerlijk gegeten (en gezond)!

CB6B1DD4-C47B-4C6D-A8ED-F05A24AAB5F0.jpeg
9C064B93-FFBC-414C-A21D-294C91995AD9.jpeg
FCCA4C6E-1B07-4340-A70C-CADEC635963D.jpeg
8F8F3093-B12B-49B0-AFDB-3DED69959D3A.jpeg
3C9532EC-BE7B-4EC6-B51B-11CBBF93690D.jpeg
854BA6AB-B6EC-4C32-AD92-FEC418591DD5.jpeg
32BD799F-E235-479E-B956-F2CBB347E5C9.jpeg
26EEB260-EFD2-4AB8-95D2-69DC446E237B.jpeg


600357FC-86F4-40C2-A4F2-9E6EC785D5AC.jpeg
 
Verdomd lekker gemaakt, dit ga ik vegetarische vrienden eens voorschotelen.
 
Ha Tom, wat een leuk gerechtje! Ik vind die Atago echt super cute! Dat lijkt een soort Joy Stove maar dan luxer of gaat 'ie net zo hard en oncontroleerbaar? Leuk om zo op vakantie met je mee te kunnen kijken, heel fijn! Ook voor de thuisblijvertjes zo een beetje vakantie! Gegrilde groente met feta, is zalig. Heb er ook vaak van die lekkere zoute zwarte olijfjes of kalamata bij. Ook mooi!
 
Ha Tom, wat een leuk gerechtje! Ik vind die Atago echt super cute! Dat lijkt een soort Joy Stove maar dan luxer of gaat 'ie net zo hard en oncontroleerbaar? Leuk om zo op vakantie met je mee te kunnen kijken, heel fijn! Ook voor de thuisblijvertjes zo een beetje vakantie! Gegrilde groente met feta, is zalig. Heb er ook vaak van die lekkere zoute zwarte olijfjes of kalamata bij. Ook mooi!
Ha Sander, bedankt voor het leuke berichtje en goede tips :)
De Atago heeft gaten rondom die je met een schuif kan regelen.
Wegens wat ruimtegebrek in de wagen geen houtskool meegenomen maar bij AH een zak gehaald. Daar zaten dus alleen maar stukken in die ik normaal weggooi :D Toch maar op zoek naar iets beters..
 
Gaat op de "oh jee vega"s komen eten" lijst. Ziet er top uit
 
Dat ziet er een heerlijk broodje uit. Een keertje geen vlees is de ondergang van de wereld nog niet :)
 
Ha Tom, wat een leuk gerechtje! Ik vind die Atago echt super cute! Dat lijkt een soort Joy Stove maar dan luxer of gaat 'ie net zo hard en oncontroleerbaar? Leuk om zo op vakantie met je mee te kunnen kijken, heel fijn! Ook voor de thuisblijvertjes zo een beetje vakantie! Gegrilde groente met feta, is zalig. Heb er ook vaak van die lekkere zoute zwarte olijfjes of kalamata bij. Ook mooi!
Heerlijk, maar zolang er snoepers zijn die niet van kaas en of zwarte olijven houden???
't is zo jammer want ze missen wel veel. (vinden wij.) :unsure: maar ja over smaak valt niet te twisten.
 
Heerlijke sandwich. Hier ga ik mijn vrouw blij mee maken. Die is dol op bruscetta. Dit is de luxe variant gaan we maken top
 
Terug
Bovenaan Onderaan