Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De meeste recepten die ik ben tegen gekomen,laten allemaal het zwoerd er aan zitten.
Zwoerd kan je naderhand nog wel gebruiken in andere recepten.
Mischien dat Dennis hier een juist andwoord voor heeft.
Ja, de recepten die ik heb zijn ook met zwoerd, maar ik snap het ook niet helemaal, zonder zwoerd heb je meer rook aan je bacon en je hoeft het er niet af te halen....
Dat gerookte zwoerd moet je bewaren en als het zo ver is in kleine stukjes snijden (of knippen) en een handvol meekoken met de snert of bruine bonen soep.
Ik vind het ook lekker om het fijn gesneden mee te bakken in een spiegelei of scrambled egg.
Als je denkt dat je gereedschap nogal roest moet je er maar eens over gaan met een gerookt stuk zwoerd.
Zo'n stuk zwoerd voor dat doel heb ik eens 3 jaar lang goed weten te houden in plastic in een blikken busje met deksel.
En nu ik dit draadje weer eens heb bekeken ga ik het ook maar eens maken van dat stuk buikspek van ons geslachte varkentje van de BootCamp in Ter Aar.
Hou dus dit topic er voorlopig nog maar even in.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.