Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
silvercrest gebruiker, heb nu een simpel model geen natte stand oid.
Als ik 1 tip kan geven, dat was na het lezen van een review op wateetons.nl, is dat het veel belangrijker is dat je de vacuum machine manueel kan sealen. Die wet vacuum optie werkt niet altijd even goed namelijk. Hier de review van de solis vac prestige 575, onderaan de pagina staat ook een review naar de silvercrest.
https://wateetons.com/2018/01/25/wa...eveel-vacumeerapparaten-heeft-een-mens-nodig/
succes
Hier exact hetzelfde. Fijn ding. Iets duurder dan de Lidl etc.Ik vind het ideaal aan mijn solis dat ik tijdens het vacumeren zodra ik zie dat de sappen richting de uitgang gaan op de sealknop kan drukken. wellicht hebben andere machines dat ook, dat weet ik niet, maar voor mij is het erg handig om ten allen tijde het vacumeer proces te kunnen stoppen en tegelijk het sealen te starten.
Hier ook een Solis Easyvac pro (black).Die directe sealknop zit ook de Lidl/ Silvercrest, dat is wel handig.
Mijn vader heeft een Heinkel. Kadootje van zijn broer die in dit spul handelt, het was ook een opknappertje.Kamer vacuum is de shits, maar daar betaal je dan ook voor.
Kun je in de machine ook zakken van bijvoorbeeld marmelot gebruiken? Ik lees op diverse sites reviews dat hier alleen zakken van solis zelf in gaan.Hier ook een Solis Easyvac pro (black).
Die directe sealknop is een must als je het mij vraagt.
Ik heb namelijk hele grote zakken gekregen en een rol, daardoor heb ik bijv 1 grote zak, die ik zelf in stukjes knip.
Dan heb je natuurlijk meerdere kanten open en moeten die eerst dicht gesealed worden voordat er pas vacuum getrokken kan worden.
Recent nog een zalm zijde zelf geportioneerd in 6 (dacht ik?) stukken die ik in 1 grote zak heb kunnen doen, door de zak kleiner te knippen en beetje te passen en meten.
Kamer vacuum is de shits, maar daar betaal je dan ook voor.
Al deze 'goedkope' vacuum machines kunnen het heel goed, maar zullen nooit een soep volledig kunnen vacumeren omdat ze de lucht UIT de zak zuigen, en dan komt snel de vocht ook mee. Een tussenweg is dan eerst bevriezen en dan pas vacumeren, maar dan schiet het ze doel mogelijk wel een beetje voorbij.
Met welke silvercrest heb je ervaring? Ik zie namelijk 2 modellen bij de lidl.Ik kan enkel wat zeggen over de Silvercrest van de Lidl, deze heeft knoppen om direct te sealen, vacumeren, soft functie, en natte stoffen. Deze laatste gebruik in nooit, ik vries vloeistoffen eerst in, in een bakje. Ik gebruik de machine ook wel eens om verpakkingen dicht te maken. Denk hierbij aan chips en afbakbroodjes.
Ik werk liever met kant-en-klaar zakken dan met rollen die je op maat moet knippen.
De zakken van foodsaver zakken tot 30 cm breed passen erin.
Deze zakken zijn ook geschikt voor sous-vide opwarmen.
Ik heb die bovenste, de goedkoopste.Met welke silvercrest heb je ervaring? Ik zie namelijk 2 modellen bij de lidl.
eentje van 27,99 euro(https://www.lidl-shop.nl/SILVERCREST-Vacumeermachine/p100307322)
En 1 van 44,99 (https://www.lidl-shop.nl/SILVERCREST-Vacumeermachine/p100312531)
ik ben benieuwd! Bedankt alvast!