BasBQ
Beef en Steak

Tok tok op rvs voor de eerste keer.

 
 

Zwientie

Pitmaster
Berichten
710
Beste mede Q'ers,

Afgelopen zondag leek mij een uistekende dag om de Q maar weer eens aan te slingeren. Al. Staat hij elk weekend wel aan hoor☺️ maar dit keer wou ik heel graag het tokkie verdienen. Met vaderdag een prachtige stoel voor deze dametjes gekregen van de baas in huis. Kon ik eindelijk dit dametje die al een paar maand in de vriezer lag op de gewenste temperatuur brengen.
Rub komt van Jort Althuizen. Deze heb ik ook in de sitter gestopt samen met radler. Deze laatste proefde ik niet weer terug maar ja dat mocht de pret niet drukken.
Hij Smaakte goed en het velletje was lekker krokant en het dametje zelf lekker mals.
Ik dacht een mooie foto op het eind ivm de voetbal. Maar tja de uitslag hé.
Voor mij had dit dametje iig wel 't kroontje verdiend😜

Ps foto's zullen Ws wel in een rare volgorde staan. Maar ik krijg 't niet anders via mijn telefoon. Ik zal de volgende keer de pc eens proberen.
Bedankt voor 't lezen iig.
En tot de volgende ronde😃

65785.jpg


65786.jpg


IMG_20210627_171538.jpg


IMG_20210627_171215.jpg


IMG_20210627_154257.jpg


IMG_20210627_142953.jpg


IMG_20210627_142944.jpg


65408.jpg


65407.jpg
 
Mooie plaatjes hoor..... kippie ziet er lekker uit, daar ga je wel een tokkie mee verdienen. Alvast gefeliciteerd ;) (y)

EDIT: Frits was weer zo snel...... tokkie is binnen :LOL:(y)
 
Welkom bij de Chickies!
 
Lekker kippetje, gefeliciteerd met je tokkie. :)
 
Ja dit is de oranje kip, gefeliciteerd met je tokkie!

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
 
Mooie plaatjes en een fijn kippetje, gefeliciteerd met je tokkie :D
 
Mooie kip. 🐔heeft zich niets aangetrokken van het belabberde voetbalspel.
Gefeliciteerd met je tokkie award.
 
Zie er tok, uh TOP uit! Gefeliciteerd met je Tokkie!
 
We zullen zien. Ik kijk 't EK niet meer alleen een samenvatting.
Voetbal interesseert me niet, maar het is vooral mijn zoontje dat het wil zien en dan kijk ik mee. Maar kijk vooral de wedstrijden waarvan ik denk dat ze kunnen winnen. Dus tegen Portugal heb ik enkel de eerste helft gekeken :ROFLMAO:
En zit nu met een krappe deadline voor de verbouwing van de badkamer en daar ga ik me vanavond mee bezig houden en terwijl ff denken wat ik op de Q morgen ga klaar maken.
 
Gefeliciteerd met je Tok 🥳 gelukkig heb je die avond nog ergens van kunnen genieten 😜
 
Terug
Bovenaan Onderaan