BasBQ
Beef en Steak

Tip ivm Thermoworks Signals: goede prijs

Ik gebruik de iPad of mijn werk telefoon altijd bij de gewone meater om de verbinding met de cloud te maken. Mijn telefoon verbind dan gewoon met de cloud en krijgt zo de gegevens binnen

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
 
Denk het niet, bij de Meater+ is het ingebouwd in de software.
 
Jammer, want dan kon ik echt de ipad aan de vensterbank net boven de bbq laten liggen en de iphone naast me. Maar in principe hoor ik de ipad ook wel, vermits de deuren tussen de kamers open staan en het maar 4m van me af is :D Maar ben nog niet aan nachtsessies toe en bij een eerste test ging de BT toch wel doorheen de hele benedenverdieping.
In ieder geval wel zeer handig dat het via een app kan en je niet steeds moet gaan kijken.
 
het grote voordeelv an de signals is inderdaad de wifi en cloud functionaliteit.
Je kan de Q aanzetten, gaan aperitieven bij de buren, en op je gsm krijg melding als hij klaar is, dan snel naar huis.
 
Even een tip: ga naar thermoworks uk. https://thermapen.co.uk
Zet de signals in je winkelmandje en maak een account aan.

Nu komt het: wachten!

Binnen een dag krijg je een kortingscode in je mail van 10%

Hierdoor heb ik de signals voor 208,- incl verzenden

Maandag besteld. Zelfde dag nog verzonden en gisteren bezorgd.

#benerblijmee

aab31cf69f1644b3f5a35b407d45d5c1.jpg



19579adefb60128ea6ef2c9c26622adb.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Is dit zonder de Billows?

Zonder de billows, maar dan was er ongeveer 54€ boven op gekomen.
Nog steeds een flinke duit minder dan in NL

Billows staat nog op mijn lijstje, maar voor nu vind ik het zelf nog te leuk om aan de schuifjes te zitten


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Je wordt er wel een ongelooflijk luie bbq'er van. Maar met 2 kids hou ik hierdoor nog een klein beetje tijd over voor de bbq en om bier te drinken
in firefox laat hij het plaatje dus niet zien kom ik nu achter. Maar bier en BBQ zijn ook heel belangrijk :D
Maar die is goed stabiel zeg. Ik heb hem nu een paar keer gebruikt, heb niet zo'n goede runs gehad. Blijft een fijn apparaat ook zonder de billows eigenlijk.
 
Zonder de billows, maar dan was er ongeveer 54€ boven op gekomen.
Nog steeds een flinke duit minder dan in NL

Billows staat nog op mijn lijstje, maar voor nu vind ik het zelf nog te leuk om aan de schuifjes te zitten


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ik weet niet of je een kamado hebt, maar hou er ook even rekening mee dat je dan ook nog een adapter plate erbij moet nemen of zelf maken.
 
ik weet niet of je een kamado hebt, maar hou er ook even rekening mee dat je dan ook nog een adapter plate erbij moet nemen of zelf maken.

Heb inderdaad een bastard urban large. Er bij bestellen dus, dank


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Even goed rondkijken voor je besteld, ik vond de adapter plates redelijk aan de prijs bij thermoworks. Bij Vuur en Rook zijn ze goedkoper dacht ik maar daar krijg je er 3 verschillend (Small, large en XL kamado). Dus misschien kan je gezamenlijk inkopen met iemand anders
 
Terug
Bovenaan Onderaan