Maarten-B
Vuurmaker
Euh ik ben zo slim geweest om nog wat te bestellen op thermapen.co.uk. Was ff de brexit vergeten per 1-1-2021....achja BTW en invoerkosten erbij waarschijnlijk...
Ben benieuwd of je dit krijgt, laat het weten
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Euh ik ben zo slim geweest om nog wat te bestellen op thermapen.co.uk. Was ff de brexit vergeten per 1-1-2021....achja BTW en invoerkosten erbij waarschijnlijk...
Heb je de Signals inmiddels al binnen? Ik heb hem vandaag ook in mijn winkelmandje gedaan. Helaas was de laatste 20% kortingscode al verlopen dus ik wacht nog een paar daagjes met bestellen.Euh ik ben zo slim geweest om nog wat te bestellen op thermapen.co.uk. Was ff de brexit vergeten per 1-1-2021....achja BTW en invoerkosten erbij waarschijnlijk...
Morgen wordt de boel bezorgd. Ik heb niet een signals besteld maar de Smoke. Ik vind zo'n afstandbediening wel fijn ipv elke keer op de telefoon kijken.Heb je de Signals inmiddels al binnen? Ik heb hem vandaag ook in mijn winkelmandje gedaan. Helaas was de laatste 20% kortingscode al verlopen dus ik wacht nog een paar daagjes met bestellen.
Ben wel benieuwd of je nu meer invoerkosten e.d. moet betalen..
Heb je de Signals inmiddels al binnen? Ik heb hem vandaag ook in mijn winkelmandje gedaan. Helaas was de laatste 20% kortingscode al verlopen dus ik wacht nog een paar daagjes met bestellen.
Ben wel benieuwd of je nu meer invoerkosten e.d. moet betalen..
Morgen wordt de boel bezorgd. Ik heb niet een signals besteld maar de Smoke. Ik vind zo'n afstandbediening wel fijn ipv elke keer op de telefoon kijken.
Heb een extra probe bijbesteld en onze klok in de keuken was ook aan vervanging toe dus een Extra Big & Loud timer heb ik ook meebesteld.
Nog geen melding gehad van de UPS dat ik moet betalen maar misschien willen ze dat ik aan de deur betaal?
Als je nu bestelt op Thermoworks.co.uk wordt de VAT wel afgetrokken van het bedrag, omdat ze dus geen BTW heffen want geen EU meer.Dat is balen. Ik kocht vroeger wel eens zaken voor de motor in de USA en dat was ook wel eens een gok.
Maar ipv gewoon de bestelling online te doen, regelde ik het meestal via e-mail. Dan vroeg ik of het mogelijk was om de goederen als 'gift' te versturen. Op die manier boeken zij dat uit als een 'out of state sale' waardoor de BTW in de US ook weg valt, en zo hoefde ik geen douanekosten betalen. Zij verstuurden dan dan meestal vanop een adres van één van de werknemers van het bedrijf. Niet iedereen wil dat doen, maar je vindt wel altijd iemand die dat wil doen. Echter al een goeie 10 jaar niet meer gedaan en geen idee of dit nog gedaan wordt.
Ah, zelfs UK? Dacht dat je in de states gekocht had.Als je nu bestelt op Thermoworks.co.uk wordt de VAT wel afgetrokken van het bedrag, omdat ze dus geen BTW heffen want geen EU meer.
Maar die wordt er dus ook vrolijk weer bijgeteld + inklaringskosten als je de boel over de plas deze kant op laat komen.
Gevolg van de brexit. Andersom schijnt het een drama te zijn voor webshops. Deels door een britse belastingdienst die veel te traag werkt. Maar ja ze hebben autonomie, ze kunnen bepalen .... uuh wacht ze moeten zich aan de europese regels houden als ze met ons willen handelenAh, zelfs UK? Dacht dat je in de states gekocht had.
Je kan kijken op invoercalculator.nl en je verzendkosten mee nemen in de berekening.
Vergeet trouwens niet eventueel je kortingscode in te zetten.
Eens kijken of dit ook voor België bestaat, want zou toch wel wat geld schelen
Net gekeken en het totaal is maar £215 zonder een korting. Dus mss ff wachten. Maar staat wel bij dat de billows in production is. Dus zal wel ff wachten zijn dan.
Probeer is: ABDN-10
Daar kreeg ik 10% korting door