Beef en Steak

Tip ivm Thermoworks Signals: goede prijs

Ik heb toen £195,20 betaald op de UK site van Thermoworks. En ik denk dat ik via DHL nog €68 heb moeten betalen voor BTW en invoerrechten.

Die import zitten ze hard bovenop hoor. Tijdje geleden voor m'n partner een mooie outdoor broek uit de UK laten komen, keihard belasting bijbetalen + de kosten die DHL rekent. Maarja, vrouwtje weer blij he 😜

@BartBQ met webshops in de UK hangt het ervan af of ze netjes alle gegevens doorgeven en al vooraf BTW betalen. Ik begreep dat dit in het begin van de brexit een issue was, dat ze geen BTW nummer hadden voor de EU. Als dat gebeurd hoef je verder geen importkosten te betalen, feit dat de prijs lager wordt als je inlogt geeft mij het idee dat er nog geen btw is betaald in de EU. De douane heeft nu ook bijna 100% controle, dus de kans is klein dat je dans ontspringt
Ik merk overigens dat al verschillende shops uit de VS wel al netjes btw betalen vooraf. Scheelt weer de administratiekosten van de pakketdiensten.

EU & Internationale Levering & Kosten

Vanwege valutaschommelingen worden internationale bezorgkosten berekend bij het afrekenen.

Invoerbelastingen of douane-inklaringskosten (indien verschuldigd) voor zendingen buiten het VK naar EU- en internationale landen zijn niet inbegrepen in de vervoerprijs. Indien een bestelling wordt geweigerd om betaling van dergelijke vergoedingen te voorkomen, zullen de retourtransportkosten en extra kosten worden doorberekend aan de klant/koper/beschermheer om te voldoen. Door het afronden van een bestelling accepteert u deze verkoopvoorwaarden.

Let op: vanwege aanhoudende verstoringen veroorzaakt door de Coronavirus-pandemie en grensproblemen na de Brexit, zijn er soms logistieke problemen voor koeriers die leiden tot vertragingen bij de levering. Verzendtijden en leveringsdatums zijn soms onderhevig aan onvermijdelijke vertragingen, dus houd rekening met extra tijd voordat bestellingen worden ontvangen. U ontvangt bericht zodra uw bestelling is verzonden.

Dit staat op de site van https://thermapen.co.uk/content.
Dus er komt nog wel wat bij helaas

Zojuist een bestelling gedaan in de UK. 202 pond (had 2x een 10% waardebon). Ik ben benieuwd. Heb zitten rekenen en als het goed is zal het toch nog aanzienlijk goedkoper zijn dan in NL. Bestelling: Signals, Billows, en case.

Ik laat wel weten wat het geworden is, wellicht help ik er nog anderen mee.

Vanmorgen online de import kosten betaald a 66 euro. Dus alles samen iets over de 300 euro. Toch een verschil van ruim 100 euro met NL.
Hij komt vandaag al binnen. Supersnel!

Vanmorgen online de import kosten betaald a 66 euro. Dus alles samen iets over de 300 euro. Toch een verschil van ruim 100 euro met NL.
Hij komt vandaag al binnen. Supersnel!
Hier is de set (wellicht zonder case) voor 335 te koop.. nog steeds de moeite waard voor de UK bestelling?

Terug
Bovenaan Onderaan