Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu nog de echte aanbieding vinden natuurlijk..
Mijn hemel ik zie mezelf al zitten bij de vrouw:
'O hij is 300 eur deze thermometer.. maar dan kan ik t wel op mn horloge zien'
Daar heb je een "docking-station" voor die Thermoworks ook verkoopt, meen ik.Ik heb de Smoke nu al een aantal jaar en hij heeft wat mij betreft maar één nadeel en dat is dat de ontvanger een ronde onderkant heeft waardoor je hem niet neer kan zetten.
Net als die Beeketal bestelling ja..betaal het van je eigen rekening en zeg dat het 30€ was...
nulletje missen is toch menselijk?
Ik zeg; die moet te 3d printen zijn..Daar heb je een "docking-station" voor die Thermoworks ook verkoopt, meen ik.
Smoke Receiver Silicone Stand
Specializing in cool, unique and professional temperature tools. Super-Fast thermocouples, thermistors, infrared thermometers, data logging and more.www.thermoworks.com
Ik deed het ook op die manier en kon toen ook nog 20% korting krijgen op mijn bestelling met een online gevonden kortingscode. De korting dekte uiteindelijk ruimschoots de invoerkosten. En kon toen ook nog een afgeprijsde MK4 op de kop tikken (kleur die uit hun gamma ging) waar ik dan ook nog eens 20% korting op pakteIk heb mijne (wel signal en billows) vorig jaar in de UK besteld en desondanks de invoerkosten, was ik nog steeds €65 goedkoper uit (of €95, weet niet meer juist). Heb dan wel nog een verloopstekker op bol gekocht voor een tientje.
en vergeet de IKEA ribbenrekjes nietAan de andere kant besparen we hier weer veel door goede tips over IKEA braadsledes en vleestangen van de Action.....
Sorry begrijp me niet verkeerd. Ik bedoelde hier als in huize Sandyman..Aan de andere kant besparen we hier weer veel door goede tips over IKEA braadsledes en vleestangen van de Action.....
ik probeerde je te helpen door wat argumenten aan te geven waardoor je de diepte investering kan rechtvaardigen.Sorry begrijp me niet verkeerd. Ik bedoelde hier als in huize Sandyman..
Anova Sous Vide
Ik ga een bedrijf mailen en vragen of ze er een briefje bij kunnen doen 'Sander, gefeliciteerd met uw gewonnen prijs, bedankt voor het mee doen met onze giveaway actie'.@SandyMan misschien kunnen we iets roggelen met een groepsaankoop Staat jouw vrouw/vriendin nog te kijken van je aankopen? Bij mij thuis lijkt ze er ondertussen aan gewend. Het helpt sowieso dat ik al mijn hobbies gewoon lekker zelf betaal. Het enige wat ze pertinent vetoed is een grotere TV of grotere en/of meer speakers
Ik ga een bedrijf mailen en vragen of ze er een briefje bij kunnen doen 'Sander, gefeliciteerd met uw gewonnen prijs, bedankt voor het mee doen met onze giveaway actie'.
En dan gewoon in die bluf blijven leven denk ik.
Ik moet er ook nog even mentaal overheen dat ik ook een Ooni Koda kan kopen voor dat geld..
Zelf ook nog even moeilijk mee eerlijk gezegd.
Ik ga een bedrijf mailen en vragen of ze er een briefje bij kunnen doen 'Sander, gefeliciteerd met uw gewonnen prijs, bedankt voor het mee doen met onze giveaway actie'.