BasBQ
Beef en Steak

Thermoworks Smoke of Signals?

Ik ga een bedrijf mailen en vragen of ze er een briefje bij kunnen doen 'Sander, gefeliciteerd met uw gewonnen prijs, bedankt voor het mee doen met onze giveaway actie'.
En dan gewoon in die bluf blijven leven denk ik.

Ik moet er ook nog even mentaal overheen dat ik ook een Ooni Koda kan kopen voor dat geld..
Zelf ook nog even moeilijk mee eerlijk gezegd.

Er is nog altijd EN/EN in het leven. Kiezen is altijd de moeilijkste weg :ROFLMAO:
 
Ik ga een bedrijf mailen en vragen of ze er een briefje bij kunnen doen 'Sander, gefeliciteerd met uw gewonnen prijs, bedankt voor het mee doen met onze giveaway actie'.

Zo'n briefje smurf je toch zo zelf in elkaar? 😇
 
Ik zie hier al een soort van forum merchandising langskomen........
"De excuus brief"..........
Bij de slager moet ik ook al schriftelijk verklaren dat ik ja heb gezegd op de vraag "mag het een onsje meer zijn' Zodat hij de schuld niet krijgt :rolleyes:
 
Denk je dat ze het ziet als je het gewoon bestelt en niks zegt? Ik heb wel eens serieus overwogen om gewoon grotere speakers te kopen en ze te laten bezorgen als ze er een dag niet is. Volgens mij ziet ze het totaal niet 🤣
 
Net als die Beeketal bestelling ja.. ;)

Die had je toch al lang? Snap alleen niet waarom je zo lang aan de kant hebt laten staan :ROFLMAO:.

Misschien even wachten tot ze thuis komt met een nieuwe handtas, of paar schoenen, of ...
Ideaal excuus om dan zelf ook iets te bestellen 😁

Om je nog wat meer te mindfucken, hieronder de grafiek van mijn short rib.
1641982703613.png

's morgens voor ik naar het werk vertrok Q aan, snel even douchen, dan vlees en rookhout erin.
Q was bijlage nog niet op temperatuur.
Rond de middag een berichtje naar mijn vrouw dat ze hem moest inpakken.

rond 16h00 zag ik (op het werk) dat het net niet ging gaan qua tijd (zoals verwacht), dus temperatuur van 100 naar 120 verhoogd, was net klaar als ik thuis kwam.
Half uurtje rusten, was perfect, ik gelukkig, vrouw ook gelukkig :)
 
rond 16h00 zag ik (op het werk) dat het net niet ging gaan qua tijd (zoals verwacht), dus temperatuur van 100 naar 120 verhoogd, was net klaar als ik thuis kwam.
Zo heb ik het wel eens andersom gedaan met een iets kleinere procureur waarbij de core temperatuur sneller omhoog ging dan verwacht, dus tijdens een meeting de gewenste rooster temperatuur omlaag bijgesteld.
 
Mannen kappen nu. Ik krijg in één keer de behoefte om zoiets aan te schaffen......Had ik gister nog geen last van dus komt echt door jullie.... 😄
 
Mannen kappen nu. Ik krijg in één keer de behoefte om zoiets aan te schaffen......Had ik gister nog geen last van dus komt echt door jullie.... 😄
Als je het geld (er voor over) hebt dan zal de aanschaf van een Termoworks Signal of een Fireboard (2 drive) je niet tegenvallen. Ik zou deze dure dingen alleen overwegen alleen wanneer je op termijn of er gelijk een fan aan wilt hangen.
Ook met een controller met fan moet je nog steeds weten hoe je je bbq moet inregelen wat temperatuur betreft. Met een fan werken heeft in mijn ogen met een kamado alleen zijn bij hele lange sessies 3+ of 4+ uur of zo. En je kan jezelf afvragen of het bij een kamado uberhaubt nodig is wanneer je je kamado goed kent bij de diverse weers typen en de brandstof die je gebruikt? Al is tussendoor op afstand kunnen ingrijpen ook fijn.

Bij een ketel zou ik 'm sneller gebruiken voor low & slow, ik had in het verleden wat meer moeite om m'n weber lang op de zelfde temperatuur te houden. Maar dat kan ook aan mij liggen. Sinds ik m'n KJBJ3 heb gebruik ik m'n weber alleen nog wel eens voor snelle dingen ernaast.

Wanneer je alleen overdag wanneer je thuis bent iets op de bbq gooit, bespaar het geld en houd het bij een thermometer.

Ik heb mijn Fireboard 2 drive gekocht toen ik m'n KJBJ3 nog niet zo lang had en ik ook door de week wel eens wat lekkers wil eten en de kans dat het verpest wordt wil verkleinen want er ligt soms voor best flinke bedragen aan vlees op het rooster. (en toegeven, ikk ben ook een IT nerd die van gadgets houd)
 
@Just Vodka : Eens.
Mijn Summit is ook stabiel.
Grootste schommeling zit bij de gebruiker, net ff andere houtskool enz.

Daarbij merk ik wel dat ik sinds de aanschaf van de Summit echt veel meer ben gaan BBQ-en dan ik ooit gedacht had.
Ik kan me voorstellen dat een goede controller en fan dan de volgende stap zou kunnen zijn.
Om het net even makkelijker te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan