Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gefeliciteerd met je aankoop, ik denk dat er na de discussie heel wat mensen benieuwd zijn naar je ervaringen!
Haha, ik was vandaag in Enter, de hele showroom staat vol met Bastard inmiddels. Ben nu bezig met dezelfde zoektocht, dus kwam op dit gesprek terecht. Mooi hoe alles in 2 jaar tijd kan veranderen.Nogmaals dank voor alle reacties! Ik ben vanmiddag bij een winkel (Kolenboertje in Enter) langsgegaan waar ze een aardig aantal modellen Kamado verkopen van BGE, Monolith en Kamado Joe. Na een leuk gesprek met de adviseur en kijken, voelen, aanraken, nog meer kijken en nog meer voelen, ben ik er wel aardig over uit dat ik met een KJC 1 uitstekend uit de voeten kan. De meerprijs voor een KJC 2 is het me niet waard omdat 1) de topvent van de 2 gevoeliger is voor slijtage/afbladering, 2) het verschil in hinge voor mij weinig impact zal hebben en 3) je met een verhoogd extra rooster ook op meerdere niveaus kan koken op de 1. In deze winkel waren ze overigens ook zeer gedecideerd, zij beschouwen The Bastard als middensegment merk en verkopen deze dan ook niet.
Ik ben er nu wel voor 99% zeker van dat het een Joe wordt. Of ik hem bij de winkel waar ik geweest ben koop of ergens anders, dat weet ik niet. Ik vond het gesprek/advies wel erg prettig en online lees ik ook niets dan lof over ze.