Klopt, die beredenering had ik er zelf ook al op losgelaten toen ik het net even doorsprak met mijn vriendin. Vooral dat zij hem in elkaar zetten is voor mij een grote factor, groter dan de gratis spullen die erbij zitten. Door de garantie maar ook door het gewicht van het spul, dat is een flinke klus in je eentje (mijn vriendin is zwanger dus die laat ik die zware spullen niet (samen met mij) tillen).Die 50 à 100€ prijsverschil is dat al terug verdiend door te laten leveren en installeren alsook de houtskool en wokkels.
aan 945 + houtskool (25€) en wokkels (10€) ben je ook bijna 980 kwijt, voor 20 euro krijg je dan nog de levering.
Stel dat je hem zelf installeert en er valt iets uit je handen kost het je een hoop centen.
Als de winkel hem installeert is het hun verantwoordelijkheid.
Ik zou op die paar euro niet kijken en hem gewoon bestellen als je je beslissing gemaakt hebt.
Vraag als korting 2 zakken houtskool ipv 1 en de kans is groot dat ze er in mee gaan.
Iets gratis geven is altijd makkelijker als korting geven.
Dus vooralsnog is de kans enorm dat ik daar bestel. Ik ga het nog even laten bezinken en beslis over een week of ik het echt doe. Denk van wel eigenlijk