Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gister is steven met wat Yakitori spiesjes langs geweest. Makkelijk om te maken en erg smaakvol. Ik vond de sesam noedels echt goed. De tare was wat dun maar ik had geen tijd meer het verder in te koken. De smaak was prima.
Grappig dat die sesam noodles het zo goed doen he? Die komen hier ( in het gesticht) vaak voorbij. Kunnen door hun neutrale smaak bij veel oosterse gerechtjes.
Heb je de tare bewaard, ik heb hem een tijdje geleden herhaalt en daarna gewoon de tare bewaart, ik heb daar nu al enkele keren yakitori van gemaakt...
Mijn eerste Steven & Me! Moet zeggen dit is een blijvertje!
Helaas geen foto gemaakt van de Tare!
De stokjes op de Q
Mooie Grillmarks
Het eindresultaat
Lekker op een bedje van noodles, pittige thaise wokgroenten met een beetje ketjap! (Was de sesamzaadjes vergeten te halen (ben ik toch niet zo gek op) en de fijgesneden lenteui stond nog mooi op het aanrecht te wachten :blush: )
Hier dan ook maar even de foto's, want is dus mijn onbewuste eerste!!!
Alles netjes voorbereiden, sat? met bosuitje ertussen. Ziet er iig al wel mooi uit!! Saus is relatief makkelijk en met een citroen van mijn eigen boompje (erg blij mee ).
Wat we ervan vonden? Nou das een beetje lastig, vrouw lief was heel wat minder gecharmeert. Zal ook wel de tijd geweest zijn, we gingen pas om 20:00 eten, ik liep wat uit[/i :-/]. En de smaak moet je ook wel liggen.
Wat vond ik ervan? Nou best goed en hoop potentie. Ik had de kipfilet toch te droog laten worden en de aubergine was wat slap. Maar de smaak van de yakitori was wel erg goed, en samen met sappige kipfilet zou stuk beter zijn. de aubergine zal wel iets anders nodig hebben gehad, daar ben ik nog niet uit. Maar vond de smaak van de aubergine wel erg lekker. wel vond ik zowel yakitor als aubergine erg zout.
Was een super gerecht, alleen de volgende keer met dijen ipv filet.
Het de dip ook bewaart dus komt zeer snel een vervolg, en de Dominique mie was helemaal geweldig!!
En de volgende keer ga ik proberen om het zout te verminderen dat was in alle twee de gerechten wat aan de hoge kant.
Ziet er lekker uit, met dijen zal het vast nog lekkerder zijn! Fijn dat mijn noedels bevielen. Ik ben wel verbaasd dat je de noedels zout vond? Wat voor soja sauce heb je gebruikt? Daar zit nog al verschil in.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.