Ge-wel-dig! Schitterende bark, en idd hulde voor het doorzetten!
Enneh... qua tweede BBQ.... Misschien een Joe Jr?
Sent from my GM1913 using Tapatalk
Je ziet het idd wel meer die 2de Q als men low en slow gaat. Zie het gisteren tegen de vrouw en ze antwoord: ‘De ene kamado is nog niet geleverd en je spreekt al van een tweede’ :-D
Maar ik heb nog een grote gasBBQ met 4 pitten en nog een apart kookpit. Dus daar kunnen dan de hapjes en voorgerechten op. En als ik ineens verander in een keukenprins, zal die 2de kamado er wel kolen als de gasBBQ ooit de geest geeft
Vermits ik twijfelde tussen de KJ1 en KJ2, bestaat de kans dat de 2 of mss zelfs 3 dan erbij komt .
Ik merk dat ik low en slow veruit het leukst vind tot nu toe, en dat doe ik gewoon op mijn Weber, dat gaat prima. Vind het ook gewoon leuk om een beetje te 'spelen met de schuifjes' om de temperatuur stabiel te houden, al is het niet eens echt vaak nodig. Het nadeel is nu alleen dat ik ook vaak één of meer leuke bijgerechtjes wil maken, maar die gaan vaak op hogere temperaturen. Dan zit je met de timing, want dan is je vlees allang klaar en dan kun je pas aan de bijgerechten beginnen. Dan ontkom je dus uiteindelijk aan een tweede, denk ik, al moet ik dat nog even langzaam inmasseren bij mijn vrouw