Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mee eens, zout en peper. Ik bereid het als geheel, laten rusten en dan aansnijden aan tafel. Maar ik ben sowieso niet zo van de sausjes, dus misschien geen goede graadmeter. Als je een saus wil doen zou ik die in een aparte sauskom serveren.Zoiets doe ik altijd met initial sear of reverse sear. En mayosear is ook zeer lekker.
Zoals reeds aangehaald, niet meer nodig dan peper en zout.
Mee eens, zout en peper. Ik bereid het als geheel, laten rusten en dan aansnijden aan tafel. Maar ik ben sowieso niet zo van de sausjes, dus misschien geen goede graadmeter. Als je een saus wil doen zou ik die in een aparte sauskom serveren.
Bbq op 130°, bij kern 47° eraf. Even losjes inpakken. Ondertussen bbq opstoken tot 225° en dan vlees even afbakken. Losjes inpakken en 15 minuten rusten. Eet smakelijk.
Dat ziet er goed uit! Hoe groot was dit stuk als ik vragen mag? En heb je enige richtlijn hoe lang het bij jouw duurde om op de 47 graden te komen?
Dit was een stuk van 1,3 kg, en hij heeft er ongeveer 1,5 uur over gedaan om op 47° te komen.Dat ziet er goed uit! Hoe groot was dit stuk als ik vragen mag? En heb je enige richtlijn hoe lang het bij jouw duurde om op de 47 graden te komen?
Dit was een stuk van 1,3 kg, en hij heeft er ongeveer 1,5 uur over gedaan om op 47° te komen.
Qua tijd verschilt dat fors inderdaad tussen die van jou en Dominique. Dominique gaf aan 130 graden, op welke bbq weet ik dan weer nietOp welk type BBQ en aan welke temperatuur? Ik heb een KJ en geraak met een entrecote van 1 à 1,2kg aan een 45 min tot 45°. Heeft hij hem mss direct van de koelkast erop gelegd of eerst op voorhand wat uit de koelkast gelegd?
Puur uit nieuwsgierigheid dat ik dit eens wil vergelijken.
Ik heb een BGE Large, en leg het vlees direct vanuit de koelkast op de bbq. Hij was ( zoals ik eerder schreef, 130°) Ik herken je nieuwsgierigheid hoor .Op welk type BBQ en aan welke temperatuur? Ik heb een KJ en geraak met een entrecote van 1 à 1,2kg aan een 45 min tot 45°. Heeft hij hem mss direct van de koelkast erop gelegd of eerst op voorhand wat uit de koelkast gelegd?
Puur uit nieuwsgierigheid dat ik dit eens wil vergelijken.
Ik heb een BGE Large, en leg het vlees direct vanuit de koelkast op de bbq. Hij was ( zoals ik eerder schreef, 130°) Ik herken je nieuwsgierigheid hoor .
Ik vind het net wel belangrijk hoe lang het duurt, want heb meestal volk aan tafel dat zit te wachten en dat bepaald wanneer ik beginDat is een BGE large geweest.
Maar zolang je de kern temperatuur goed meet is het toch niet zo heel belangrijk hoe lang dat duurt?
Voordeel van koud beginnen is dat het vlees lekker veel rook opneemt.
Smakelijk!