BasBQ
Beef en Steak

Pulled pork

 
 

Brownie

Sprokkelaar
Berichten
43
Pulled pork, vaak gegeten nog nooit eerder zelf gemaakt. Daar moest maar eens verandering in worden gebracht was de mening hier thuis.

Een procureur van 2,5 kilo gekocht bij de Sligro en volgens het wedstrijd recept van m'n naamgenoot Dennis(noskos)klaar gemaakt. Dus de avond van te voren geïnjecteerd en in de rub gezet en tussendoor nog een keer in de 'lak' gezet. De rub zelf gemaakt volgens de southern succor pork receptuur.

Was een geslaagde run waar het in totaal zo'n 8,5 uur op de bbq heeft gelegen. Dezelfde dag heerlijk op focaccia brood met Cole sla en de rest porties later in de week opgegeten met quesadillas (met ui, champignons,paprika en kaas). Ook dat was weer heerlijk. Komt bij ons thuis nu vaker op de agenda te staan.

IMG_20210307_183329.jpg


IMG_20210307_183139.jpg


IMG_20210303_181843.jpg


IMG_20210303_165427.jpg


IMG_20210303_125812.jpg


IMG_20210302_174658.jpg


IMG_20210228_123107.jpg
 
Heerlijk. Moet er binnenkort ook eens aan beginnen. Nu mag er al wat meer volk komen
 
Hij staat mooi te roken zo in het tegenlichtje... heerlijk gelukt!
 
lekker hoor
ziet er goed uit zeg. had graag aangeschoven
gefeliciteerd met je knor
 
Dat is een fijne run PP. Jullie hebben heerlijk zitten smullen. De Mexicaanse versie met PP ziet er heerlijk uit. Ga ik ook eens proberen.
Gefeliciteerd met je knorrie.
 
Was een goeie mening van jullie, ziet er goed uit
 
Lekker hoor!
Ziet er top uit. Gefeliciteert met je 🐷
 
Mooie variantie met die variatie. Pulled pork al een tijdje niet meer gemaakt. Maar deze bijdrage noopt tot spoed. Lekker.
Proficiat met je wel verdiende knorrie award
 
Hele mooie run hoor, ziet er erg lekker uit, deze variatie moet ik onthouden!
Mooie foto´s zo lekker in t zonnetje, top 🔥 👍
 
Ziet er goed uit!
De foto's laten me bedenken dat het alweer ruim 2 maanden (oudjaarsdag) terug is dat er 2.5 kg op de q lag. Ik moet dit weer eens maken gaan. Ruimt ook mooi op in de vriezer, zo'n 2.5 stuk procureur er uit, al kan ik het toch niet laten om deze weer zsm aan te vullen, want ik vind dat ik er eentje op voorraad moet hebben :ROFLMAO:
 
Wauw, pulled pork op quisedillas/wraps, dat is nou eens een goed idee! Bedankt voor de inspiratie.
Gefeliciteerd met je sticker 🐷
 
Terug
Bovenaan Onderaan