BasBQ
Beef en Steak

Pulled pork worstenbroodjes

 
 
 

(Koen)

Kooltjesharker
Berichten
207
Een mooi restje pulled pork wat we overhielden van de run gisteren. Wat kun je daar nou mee doen. Kroketten natuurlijk, maar wat als je geen frituurpan hebt.
De slager hier in het dorp weet het wel. Pulled pork worstenbroodjes!
IMG-20201112-WA0000.jpg

Maar dat kan ik ook natuurlijk.

Met het recept uit de broodbijbel gaat dat lukken. Eerst bolletjes draaien en worsten maken.
20201115_191132.jpg

Alles in elkaar zetten
20201115_191210.jpg

En dan nog even in de oven. Terwijl die opwarmt kijk ik mijn vriendin aan, en een mooie gedachte tovert een glimlach op mijn gezicht...

Haar eerste woorden, je gaat ze zeker op de barbecue bakken?

Jazeker!

Oven afgezet en de regen in om de kolen aan te wakkeren. Vol gas naar de 250 graden en de eerste partij erop gelegd.
20201111_212058.jpg

Na een minuutje of 15 een heerlijk goudbruine kleur
20201111_213507.jpg

Maar meteen eentje proberen
20201111_213655.jpg

Overheerlijk, hier ga ik morgen wat collega's blij mee maken.

Kan dit zeker aanraden om eens te maken
 
Leuk gedaan! Als jij zegt "hier ga ik morgen wat collega's blij mee maken" zie ik een beeld waarbij je jezelf gewoon compleet volstopt in je thuis kantoor 😂 Je merkt het al, ik zit al 7 maanden thuis
 
Had ik maar zulke collega's.
Zien er fantastisch uit.
Petje af
 
Gelukkig de planning bijgesteld, anders hadden we deze moeten missen 👍🏻
 
Heerlijk zeg. En succes met je "collega's"

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Geweldig idee ! En uitvoering.
Gaat hier op mn to-do lijstje :)
 
Briljant dit! Deze gaat op het lijstje om ook eens te maken. Bedankt voor het delen.
Is het mogelijk om het recept van het brood te krijgen? (Of is niet de bedoeling ivm auteursrecht...?)
 
Briljant dit! Deze gaat op het lijstje om ook eens te maken. Bedankt voor het delen.
Is het mogelijk om het recept van het brood te krijgen? (Of is niet de bedoeling ivm auteursrecht...?)
Na even navraag gedaan bij Google. Dit is het zelfde recept.

 
Leuk gedaan! Als jij zegt "hier ga ik morgen wat collega's blij mee maken" zie ik een beeld waarbij je jezelf gewoon compleet volstopt in je thuis kantoor 😂 Je merkt het al, ik zit al 7 maanden thuis
Zou zomaar kunnen maar ik heb helaas geen thuiswerkbaan. Maar daar waren de collega's vandaag erg blij mee. Ik heb weer punten gescoord :cool:
 
Wat een geweldig broodje. Ik als Brabander ben natuurlijk helemaal gek op worstenbroodjes. Maar met PP moet dat zeker ook smaken. Dit ga ik onthouden en snel eens maken TOP
 
Nou ben ik geen liefhebber van worstenbroodjes maar deze had ik zeker wel willen proeven, leuk gemaakt en ze zien er heerlijk uit (y)

Wij hebben ook geen frituurpan maar mocht je kroketten willen maken dan kun je een gewone pan vullen met olie en daar je kroketten in frituren, thermometer in de olie om de temperatuur in de gaten te houden en gaan😜
 
Leuk gedaan! Als jij zegt "hier ga ik morgen wat collega's blij mee maken" zie ik een beeld waarbij je jezelf gewoon compleet volstopt in je thuis kantoor 😂 Je merkt het al, ik zit al 7 maanden thuis
Marc, dat is inderdaad zwaar kl****. 😥
Geeft je wel ruimte om lekkere recepten te bedenken😃
 
Koen, breng je mij ook een PP broodje ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan