BasBQ
Beef en Steak

Pulled Pork! In de verkoop tijdens Koningsdag :)

TIEN KILO! Wooo wat een leuk verhaal om te lezen, ontzettend hard gewerkt en heel mooi gemaakt. Super!
Gefeliciteerd met je knorretje
 
Wauw Sabine 10 kilo pulled pork, mijn complimenten dat zijn schitterende broodjes PP geworden :love: en natuurlijk gefeliciteerd met je Knor 🥳

Ik lees dat jullie 3 kleine kinderen hebben, ik zou ze gauw leren fietsen dan kun je een bezorgdienst beginnen, jij lekkere dingen maken op de bqq en de kids kunnen op hun fietsje gaan bezorgen 🤪
Hahaha!!! Dit is echt een heel goed idee! De oudste 2 hebben met Koningsdag tijdens de verkoop erbij gezeten met hun speelkassa. Al het geld werd daar keurig in opgeborgen 😀, kleine handelaren 🤣
 
Dat ziet er fantastisch uit. Een flinke lading hoor. Hoe heb je dat gedaan met de kolen? het hele rooster ligt vol dan lijkt het mij dat je ook wat vlees direct hebt liggen of zie ik dat verkeerd? (ben gewon nieuwsgierig hoor)

Gefeliciteerd met je knorretje meer
Ha! Ik gebruik inderdaad een kolenring en diffuser plate. Ideaal voor indirect grillen op de Weber.
 
Wauw! Ik vond twee al veel op de Weber.
Hoe zijn je ervaringen met de diffuser en ring van Weber? Ik heb zelf één keer dat ding gebruikt. Snake is hier bijna standaard. Vandaar ook dat twee al veel is 😏. En vraag twee, wat is je brandstof wat je hebt gebruikt?
Ik ben er echt heel blij mee! Gebruik hem standaard bij indirect grillen. Doe nu wel wat aluminiumfolie op de plate, heb de eerste keer toen ik dat nog niet deed flink moeten boenen daarna.
Hij kan de hele dag blijven branden op deze temperatuur. Ik gebruik nu de briketten van Weber, maar sta open voor andere opties!
 
Ach, als je de BBQ onder controle hebt maakt het niks uit of dat op een Weber ketel is of op een Kamado.
Feit blijft dat het op een weber ketel wel meer sjeu geeft, dat onderscheidt de echte Pitmaster van het plebs😊
Mooie reportage en gefeliciteerd met je welverdiende Knor(y)
Wat een mooi compliment! Thanks!
 
Bedankt voor jullie mooie complimenten en felicitaties met het knorretje! Is allemaal maar voor de fun natuurlijk. Maar ik zit nog maar kort bij het genootschap en beleef er nu al veel plezier aan!
 
Fantastisch Sabine, gefeliciteerd met je Knorretje!
 
Als tie dan toch aan moet dan maar vol leggen 👍🏻

Zou graag halen maar mag niet rijden tijdens koningsdag 😉🍻🍻🍻
 
Terug
Bovenaan Onderaan