Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha!!! Dit is echt een heel goed idee! De oudste 2 hebben met Koningsdag tijdens de verkoop erbij gezeten met hun speelkassa. Al het geld werd daar keurig in opgeborgen , kleine handelarenWauw Sabine 10 kilo pulled pork, mijn complimenten dat zijn schitterende broodjes PP geworden en natuurlijk gefeliciteerd met je Knor
Ik lees dat jullie 3 kleine kinderen hebben, ik zou ze gauw leren fietsen dan kun je een bezorgdienst beginnen, jij lekkere dingen maken op de bqq en de kids kunnen op hun fietsje gaan bezorgen
Ha! Ik gebruik inderdaad een kolenring en diffuser plate. Ideaal voor indirect grillen op de Weber.Dat ziet er fantastisch uit. Een flinke lading hoor. Hoe heb je dat gedaan met de kolen? het hele rooster ligt vol dan lijkt het mij dat je ook wat vlees direct hebt liggen of zie ik dat verkeerd? (ben gewon nieuwsgierig hoor)
Gefeliciteerd met je knorretje meer
Ik ben er echt heel blij mee! Gebruik hem standaard bij indirect grillen. Doe nu wel wat aluminiumfolie op de plate, heb de eerste keer toen ik dat nog niet deed flink moeten boenen daarna.Wauw! Ik vond twee al veel op de Weber.
Hoe zijn je ervaringen met de diffuser en ring van Weber? Ik heb zelf één keer dat ding gebruikt. Snake is hier bijna standaard. Vandaar ook dat twee al veel is . En vraag twee, wat is je brandstof wat je hebt gebruikt?
Wat een mooi compliment! Thanks!Ach, als je de BBQ onder controle hebt maakt het niks uit of dat op een Weber ketel is of op een Kamado.
Feit blijft dat het op een weber ketel wel meer sjeu geeft, dat onderscheidt de echte Pitmaster van het plebs
Mooie reportage en gefeliciteerd met je welverdiende Knor