Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je, nee je proeft geen wezenlijk verschil.Leuk gedaan, zat er nog verschil in smaak?
Dat idee had ik al wel een beetje, maar denk vraag het toch. Voor hetzelfde geld zat ik compleet foutDank je, nee je proeft geen wezenlijk verschil.
Dat is volgens mij weer iets anders. Is panpizza niet hetzelfde als deepdish pizza?Prachtig Frits, mooie luchtige luchtbelletjes in het deeg. Dit wordt toch ook panpizza genoemd of is dat anders?
Een pan pizza hoort in een ronde pan gemaakt te worden. Dit is een plaat met opstaande randen.Prachtig Frits, mooie luchtige luchtbelletjes in het deeg. Dit wordt toch ook panpizza genoemd of is dat anders?
Het hoeft voor mij niet zo ingewikkeld te zijn.Leuk gerecht zo, erg laagdrempelig!
en zo is t.Dit is een leuke afwisseling.
Klopt in de oven was het 19 minuten op 250CLekker Frits, mooi gebakken hoor, die bodem ziet er top uit! Minuutje of 20 zoiets?
Klinkt goed! Heb je ergens het recept staan? Of kijk ik daar overheen?Dit is een heerlijke bodem, meer focaccia achtig, luchtig. Heel anders dan de dunne versie.
Dit is een leuke afwisseling.