Tijdje geleden liep ik in de MAKRO. We hadden eigenlijk een beetje haast en vlogen langs de schappen. Zo ook langs de koeling. Terwijl ik wat vlees had gepakt zag ik uit mijn ooghoeken nog een picanha liggen. Snel in het karretje gegooid en afgerekend. Thuis aangekomen keek ik nog eens beter naar het driehoekige stuk vlees. Tritip? Maar dat was niet de bedoeling. Ach ja, is ook driehoekig. Afgelopen zaterdag besloten om de rotisserie weer eens aan het werk te zetten.
Wat rub over het vlees van bugghouse smokers, wat hickory op het houtskool en gaan.
Eindoordeel, niet zo mals als gedacht. Misschien ook iets te lang erop. Geen idee of dit bij een andere bereiding ook zo is. De smaak? Heerlijk! Dat dan weer wel. En weer de rotisserie mogen gebruiken. Altijd een feestje
.
Als 'bij'gerecht, stamppot rauwe andijvie. Gekweekt op het schooltuintje van mijn jongste dochter. Smaakt toch veel lekkerder met zoveel liefde erin gestopt .
Bedankt voor het lezen.
Wat rub over het vlees van bugghouse smokers, wat hickory op het houtskool en gaan.
Eindoordeel, niet zo mals als gedacht. Misschien ook iets te lang erop. Geen idee of dit bij een andere bereiding ook zo is. De smaak? Heerlijk! Dat dan weer wel. En weer de rotisserie mogen gebruiken. Altijd een feestje

Als 'bij'gerecht, stamppot rauwe andijvie. Gekweekt op het schooltuintje van mijn jongste dochter. Smaakt toch veel lekkerder met zoveel liefde erin gestopt .
Bedankt voor het lezen.