BasBQ
Beef en Steak

Pancetta

Mac zei:
de zelffbouw droogkast is wel voorbij gekomen als voorstel voor een verjaardagskado maar ik heb m afgeslagen.
WTF  #-o

Mmm the force is strong in you

Mac

gek als een deur bedoel je... er hangt nu schwarzwalder en het wordt zondag 16 graden...
 
Als een deur zo grappig!
 
Marieken zei:
Mac zei:
de zelffbouw droogkast is wel voorbij gekomen als voorstel voor een verjaardagskado maar ik heb m afgeslagen.
WTF  #-o

Mmm the force is strong in you

Mac

gek als een deur bedoel je... er hangt nu schwarzwalder en het wordt zondag 16 graden...
Gelukkig is de  weersvoorspelling  in onze omgeving al weer naar beneden bijgesteld Marieken.
 
Dominique zei:
Gelukkig is de  weersvoorspelling  in onze omgeving al weer naar beneden bijgesteld Marieken.

gistermiddag was het 15 graden op zolder, het zal wel loslopen...
 
Marieken zei:
Dominique zei:
Gelukkig is de  weersvoorspelling  in onze omgeving al weer naar beneden bijgesteld Marieken.

gistermiddag was het 15 graden op zolder, het zal wel loslopen...

Mijn rookspek ligt nu te roken en moet daarna 2 weken rijpen. Mag nog niet snel warm worden.
 
Bert, misschien moet je zo'n handig kastje bouwen? En als je dan bezig bent, ook een voor Marieken?
#geefteensubtielehint
 
Dominique zei:
Bert, misschien moet je zo'n handig kastje bouwen? En als je dan bezig bent, ook een voor Marieken?
#geefteensubtielehint

Komt voorlopig niets van. Maandag weer aan een nieuwe functie beginnen, opleiding enz. benal blij als ik de tijd heb om de Q aan te steken.
 
Bert zei:
Dominique zei:
Bert, misschien moet je zo'n handig kastje bouwen? En als je dan bezig bent, ook een voor Marieken?
#geefteensubtielehint

Komt voorlopig niets van. Maandag weer aan een nieuwe functie beginnen, opleiding enz. benal blij als ik de tijd heb om de Q aan te steken.
hmmmm... gefeliciteerd geloof ik?  ;)
 
Bert zei:
Dominique zei:
Bert, misschien moet je zo'n handig kastje bouwen? En als je dan bezig bent, ook een voor Marieken?
#geefteensubtielehint

Komt voorlopig niets van. Maandag weer aan een nieuwe functie beginnen, opleiding enz. benal blij als ik de tijd heb om de Q aan te steken.
Vooruit dan maar weer, ga je maar bijscholen. Dan moet het kastje wachten tot we in Itali? wonen Bert....
Gefeliciteerd met je nieuwe functie ( hoop ik).
 
Ik heb een droogkastje gemaakt van een kleine wijnkoelkast. Aangezien deze altijd redelijk vol hangt, is luchtvochtigheid bij mij niet zo'n probleem. Hangt altijd zo'n beetje rond 70 graden. Ik heb hem wel in de schuur geplaatst en in de winter wordt hij niet gebruikt. Nu in de lente, schommelt de temperatuur zo'n 5 graden, van in de ochtend een graad of 7/8 naar 12/13 in de avond. (als het beter weer wordt..)

Mijn laatste pancetta was van een stuk Iberico...

1661986_917782254906695_5540254059252252981_n.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan