Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ceriel zei:Dit ziet er te lekker uit... Ga dit niet aan mijn wederhelft laten zien, anders weet ik zeker dat er maandag een buikje in de koelkast ligt
Marieken zei:Ceriel zei:Dit ziet er te lekker uit... Ga dit niet aan mijn wederhelft laten zien, anders weet ik zeker dat er maandag een buikje in de koelkast ligt
als je een plek hebt om het weg te hangen, zeker doen. echt zo simpel en zooooooo lekker!
Bert zei:Inderdaad. Het is moeilijk om dit te verprutsen, tijd en de natuur doen al het werk. Maar de tijd dringt, het wordt al snel weer warmer.
Investeer wel in een lekker dik stukje buik liefst een beetje vet. Dus ga na een kwalitatief goed verkooppunt. Dat komt je pancetta ten goede.
ik ga ook uit van 15-16 graden, maar op mijn zolder wordt het in het voorjaar nog steeds niet echt warmer dan buiten. het is nul ge?soleerd en de wind waait er dwars doorheen, ik moest moeite doen om een hoek te vinden waar het niet te hard tocht. dus als het weer zich een beetje gemiddeld gedraagt moeten we maart nog wel doorkomen.Camiel zei:Het drogen op zolder is (voor mij) idd bijna ten einde. Temperatuur wordt al snel hoger met die eerste zonnestralen. Ikzelf hou max. 15?C aan, weet eigenlijk niet of dat misschien al aan de hoge kant is.
Deze ziet er iig top uit Marieken, krijg er spontaan honger van. Hop op de drooglijst van volgende keer.
Mac zei:Ik wil niet stoken natuurlijk, maar als manlief een droogkast voor je bouwt, kan je het hele jaar genieten van deze lekkernijen
Droogkast
Mac
zeg leukerds, een beetje mijn huishouden ontwrichten met dit soort onzin? =))peter w zei:Dat is een mooi verslag van marcel over de bouw van een droogkast.
hier onder een linkje naar de bouw van mijn droogkast.
http://www.bbqgenootschap.nl/forum/charcuterie/ook-hier-aan-de-droogkast/
Rotkerels. Je wel gek maken, maar er gewoon even een voor je bouwen en dan afleveren zit er niet in. Nee, dat moet een ander dan weer doen. TsssssMarieken zei:Mac zei:Ik wil niet stoken natuurlijk, maar als manlief een droogkast voor je bouwt, kan je het hele jaar genieten van deze lekkernijen
Droogkast
Maczeg leukerds, een beetje mijn huishouden ontwrichten met dit soort onzin? =))peter w zei:Dat is een mooi verslag van marcel over de bouw van een droogkast.
hier onder een linkje naar de bouw van mijn droogkast.
http://www.bbqgenootschap.nl/forum/charcuterie/ook-hier-aan-de-droogkast/
ik ga geen droogkast bouwen, ik heb een kookboek collectie met genoeg ellende om voor de rest van mijn leven recepten en kookmethodes uit te proberen uit en te perfectioneren, dus een beetje natuurlijke inperking van de charcuterie-woede tot de wintermaanden lijkt me alleen maar een voordeel.
Mac zei:Ja, ik hoor het al.
Jullie zitten overduidelijk in de ontkenningsfase )
Ik kan mij nog heugen dat ik vorig jaar zei, dat ik voorlopig geen worstmolen/ stopbus wilde gaan kopen, want ik had genoeg andere dingen.
Nog geen week later kwam er een stopbus voorbij, die ik niet kon laten schieten...................... tja, dan heurt daar ook een Porkert bij natuurlijk
En vervolgens na de eerste Pancetta kwam er een droogkast.
Mm Mm, been there done that
Mac
WTF #-ode zelffbouw droogkast is wel voorbij gekomen als voorstel voor een verjaardagskado maar ik heb m afgeslagen.