BasBQ
Beef en Steak

Ook mijn eerste pulled pork zit er op.

 

Daanvoss

Tondelzoeker
Berichten
8
Het moest er toch maar eens van komen, 2200 gr procoreur besteld van het Duroc varken.
IMG20220430142823.jpg

Gisteravond geïnjecteerd volgend het recept van Noskos, alleen de ingrediënten met appel vervangen door Cola en balsamico azijn. Daarna een rub gemaakt en alles ingepakt in plastic folie.

IMG20220501083256.jpg


Vanmorgen 8 uur de Q aangezet voor een sessie van 9,5 uur. Tussendoor nog een keertje ingesmeerd met de Glaze en ingepakt in aluminiumfolie. Na wat prikken heb ik m er mee 94 graden vanaf gehaald en laten rusten.
IMG20220501135403.jpg
IMG20220501193859.jpg

Het resultaat was een geweldig lekkere Boxty met pulled pork. (Hiervan ben ik vergeten foto's te maken 🙈).

IMG20220501181436.jpg
 
Lekkerrrr😋
 
Heerlijk! 😋😋
 
Gefeliciteerd met je knor 🐷. Ziet er goed uit. Sla jouw idee van cola met balsamico even op, lijkt mij een heerlijke smaakmaker.
 
Ziet er goed uit, binnenkort ook maar weer eens maken! Niet ingepakt of geen foto van gemaakt?

En een tip voor de thermometer, steek hem er horizontaal in dan meet je veel nauwkeuriger en stabieler.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Gefeliciteerd met je knottertje. Dat ziet er goed uit.
 
Gefeliciteerd met je knorretje 🐷 er passen op je Q nog wel 5 denk ik zo. Wat een mooie grote zeg👌🏻
 
Ziet er goed uit, binnenkort ook maar weer eens maken! Niet ingepakt of geen foto van gemaakt?

En een tip voor de thermometer, steek hem er horizontaal in dan meet je veel nauwkeuriger en stabieler.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zeker wel ingepakt, idd geen foto van gemaakt.
Ene bedankt voor de tip van de thermometer.
 
Doorschuiven....lekker.
Proficiat met de knorrie award.
 
geslaagd zou ik zo zeggen
had graag aangeschoven

gefeliciteerd met je knor
 
Haha, "het moest er toch maar eens van komen", zag je er tegenop? Geweldig resultaat man. Super. Kan ook niet anders met zo'n smoker. Gefeliciteerd met je knorretje. Cola en Balscamico, interessant. Ga ik onthouden.
 
Ziet er erg smakelijk uit. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan