Jet zei:WOW Rick mijn complimenten wat ziet je pastrami er schitterend uit :x ik ben blij dat ik je heb kunnen inspireren en dat je wat aan mijn tips had
Slim stukje huisvlijt zo met die pvc-buisjes en sat? pennen
Wat een prachtig stuk vlees, die laatste paar foto's van de aangesneden pastrami en je broodje........echt super JUMMIE =P~ krijg nu gelijk trek in pastrami gelukkig vond de rest van het gezin het ook lekker.
De volgende keer zeg ik ook niets meer tegen buren of familie dan hebben wij tenminste genoeg ok? 1 buuf mag proeven, zij kookt regelmatig Surinaams en krijgen wij ook vaak wat dus die moet ik te vriend houden )
Vond jij de pastrami zo heerlijk/perfect of zou je toch nog iets veranderen qua samenstelling brine, kruiden, bereidingswijze om de pastrami nog perfecter te krijgen? :-?
Dank voor je reactie.
Ja, hij was echt goed. In principe zou ik niets veranderen (behalve, zoals ik omschreef, dat ik nu thuis zou blijven om het vlees toch dagelijks te kunnen draaien) maar uit nieuwsgierigheid misschien een keer met een totaal andere brine/inmaakkruiden. Gewoon, omdat ikzelf het wel leuk vindt dingen te proberen en soms een beetje af te wijken van "de bekende weg".
Soms valt dat tegen, en soms blijkt het fantastisch te smaken.