BasBQ
Beef en Steak

Nieuwjaarsreceptie, zondag 12 januari 2014, Zeewolde

Ik ga ook effe team overleg plegen,,,
Lijkt mij een mooie gelegenheid om effe wat lekkers in het nieuwe jaar te maken,,
Is de Carbit bus wel welkom dat is immers geen vuurwerk,, en willen jullie dan  1 of 3 of 5 saluutschoten ?
Kan natuurlijk ook de Amerikaan uithangen en gewoon hamburgers en chips serveren en ondertussen mijn geweer leeg schieten in de lucht,,  :D
Maar dat is volgens mij cultuurbehoud wat ze in Nederland willen onderdrukken,,
Groetjes,, Benno,,,
 
Rook en vuur is toegestaan; het enige wat explosief mag zijn is een hete Chili ;)

Daarnaast is een gerecht met een explosie aan smaken ook welkom.

 
Gerard777 zei:
Rook en vuur is toegestaan; het enige wat explosief mag zijn is een hete Chili ;)

Daarnaast is een gerecht met een explosie aan smaken ook welkom.

Hier een lekker recept...
Burned Rear Agnus Steak with the flavour of some nitrates by shooting, blased of with some carbite flaming,,,,,  :D
 
Chef Martin zei:
Dat kunnen we lopend af :D
Moet wel lukken om even langs te gaan.

@Gerard: Dat heb je trouwens goed verborgen gehouden.... heb je er nooit over gehoord

+1  :D
 
Vind het allemaal mooi die harde knallen, maar niet op de Nieuwjaarsreceptie.
 
Mike v R zei:
Vind het allemaal mooi die harde knallen, maar niet op de Nieuwjaarsreceptie.
+1
 
Top! Uitstekend idee!
 
Staat in de agenda; nu wachten op de agenda van mijn eega.
 
Chef Martin zei:
Team Anoniem zei:
Ep Woody zei:
@Team Anoniem: Zoiets:
Rem Melkbus "Kanon Dikke Bertha" Kampen

Of dacht je meer hieraan?
Rem piramide melkbussen kampen

Ik mis het vlees,,,, Dus tja,,, dacht meer hieraan.....

A joint of Pork,,

Kunnen ze dat niet omdraaien? De loop richting het hoofd van de schutter en dan afdrukken?
Je mag namelijk alleen op vlees schieten als het leeft. Zodra het dood is hoort het op een BBQ

Tja dat vind ik ook had zo'n filmpje gevonden maar ik vond dit filmpje er minder zielig uitzien,,,, :D
 
ik moet me ivm andere verplichtingen afmelden
 
Helaas is op 12 januari weer de jaarlijkse Huwelijksbeurs waar ik met de zaak ook sta... Maar ik ben in gedachten bij jullie terwijl ik toekomstige trouwkoppels vertel hoe mooi het allemaal gaat zijn op hun grote dag. En dat ze op hun avondfeest uiteraard voor BBQ moeten kiezen. ;)

Have fun en nu alvast de beste wensen voor het nieuwe BBQ jaar !
 
Terug
Bovenaan Onderaan